Weinig tot geen klachten..

Hallo allemaal ik ben bijna 6 weken zwanger, maar heb nergens last van… heb wel pijnlijke borsten en ik lijk wat moeier… maar thats it…

Ik vind het vreselijk dat ik verder nergens last van, iedereen zegt dat ik blij moet zijn en dat het nog KAN komen(hoeft niet). Toch kan ik het daardoor nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben…

Waar hebben jullie “last” van?(gehad) de eerste 6 weken?

Bij mij is de misselijkheid ook pas na ruim 6 weken begonnen. De eerste 6 weken vooral last van mijn borsten gehad en wat meer moe, maar verder geen kwaaltjes. De misselijkheid kwam dus pas rond 6,5 week en op zich was dit niet heel hevig, met vlagen misselijk en als ik dan wat at dan zakte het. Ik ging dus gewoon elke 1,5 a 2 uur iets eten om de misselijkheid grotendeels voor te zijn. Dit heeft tot ongeveer 11,5 week geduurd, in al die weken misschien 2 keer overgegeven dus het viel bij mij wel mee.

Nou vanaf de eisprong weeig, duizelig, moe, misselijk, opgeblazen en dat tot bijna 12 weken, dus ikzeg ook war miep je geniet ervan :lol:

hier ook bij beide niets meer als zere borsten en sneller moe

maar snap je onzekerheid dat had ik ook

Bij de eerste de eerste 6 a 7 weken geen klachten, tot bij 7 weken de misselijkheid toesloeg en ik tot aan het eind van me zwangerschap zo’n beetje elke ochtend de wc mocht omarmen.



Bij me huidige had ik voor ik het wist best wat klachten al, maar deze zijn verder afgenomen nu, alleen de vermoeidheid is de hele zwangerschap aanwezig geweest. De vermoeidheid, me dikker wordende buik en de bewegingen die ik ondertussen al voel zijn voor mij de enige tekenen dat zwanger ben en moet zeggen daar ben ik heel blij mee. Ow ikvergeet het maagzuur, dat is een wat minder leuke bijkomstigheid.

Wat fijn om te lezen, stelt me zeker gerust! We gaan het zien komende weken :-p

Wat fijn om te lezen, stelt me zeker gerust! We gaan het zien komende weken :-p

Ik heb eigenlijk alleen last gehad van zere borsten en dat ik in het begin wat moe was. Verder helemaal geen kwaaltjes.

Van mijn dochter eigenlijk de eerste weken nergens last van gehad…voelde me zelfs beter dus ms dat dat een kwaaltje was bij mij.



Bij mijn ventje een ander verhaal…voordat ik de test deed wist ik al dat ik zwanger was, uitslag met jeuk en daarna misselijk en ik kon niet eens naar mijn tandenborstel kijken of ik begon al te kokhalsen en heel erg moe.

De dagen voor ik ging testen, had ik last van mn onderbuik, ook wel wat menstruatiepijn maar vooral al bandenpijn… en ook deden soms me borsten zeer maar soms ook niet (maakte me ook wel onzeker) en misselijkheid kwam ook pas na ongveer 6 weken. Maar voordat ik testte had ik wel een raar gevoel in me maag, begin van de misselijkheid denk ik. Owja en ik was soms duizelig, maar ook dat was voor de test. Van de misselijkheid heb ik suuupeeer lang last gehad. En toen met 20 weken galstenen…dus geopereerd met 25 wk en 5 dagen…maar dat is bijna misgegaan waardoor we bijna ons kindje verloren zijn. Maar wij hadden gewoon echt heel veel pech, komt gelukkig niet vaak voor dat vrouwen geopereerd moeten worden aan galstenen als ze zwanger zijn. doen ze alleen in uiterste nood :wink:



Hoe gaat het nu met je? Al meer kwaaltjes?

Zeg het niet snel maar hoop dat je je minder goed voelt en dus echt zwanger voelt, hahaha :mrgreen:

meis, probeer je niet te druk te maken… ik had tot een week of 7 niet meer kwaaltjes dan zere borsten, moe en wat weeig gevoel. dit maakte me ook erg onzeker en ik wilde zoooo graag meer kwaaltjes en elke ochtend overgeven…

nou dat jeb ik geweten :S heb nu tegen uitdroging aangezeten vanwege overmatig overgeven en nog altijd voel ik me erg belabberd…



dus kijk uit met wat je wenst :wink: en probeer te genieten van geen kwaaltjes!

Wow haha ja ben nu 8 weken en voel me moe slap energie loos en wat buikkrampen…

verder nog niet misselijk of wat ook…

maar ik vind het wel goed zo… dinsdag eerste echo !

Ik voelde er ook weinig van en kon het pas geloven toen ik een echo kreeg (gelukkig met 6 weken). Ik was wel best chago en dat genieten waar iedereen het maar over had kon ik pas rond 12 weken beetje mee beginnen… die hormonen speelden vooral in op mijn humeur :lol: .

Succes ermee, we zijn allemaal anders maar volgens mij willen we eigenlijk allemaal wel een echo met 6 of 7 weken :angel: , alleen al om zeker te weten dat daar echt wat zit!

Ondertussen 10+5 en nog steeds geen vervelende klachten… alleen iets moeier en stevigere borsten, maar of ik dat nou zo erg vind :think:

en ja, ik krijg een pens :dance: :inlove:

Dus eigenlijk allemaal maar leuke bijkomstigheden :thumbup:

Vanaf 8 weken heel moe, maar pas bij 10 weken giga-misselijk.