Weinig klachten bij 1e zwangerschap

Hoi allemaal,

Ik ben Wilma, 33 jaar, en 9 weken en 4 dagen zwanger momenteel.

Over het algemeen moet ik zeggen dat ik me eigenlijk heel goed voel.

Heb geen last van misselijkheid ofzo.



Ik ben wel wat sneller moe dan normaal 's avonds, en borsten zijn iets gevoelig, heb wat last van obstipatie, maar voor de rest voel ik me gewoon super goed en ik ben ook dolblij ermee. Sommige broeken zitten strakker en sommigen krijgen ik niet meer dicht.



Maar ik vroeg me af of er meer zwangeren zijn die ook heel weinig klachten hebben tijdens hun zwangerschap???



Groetjes Wilma33

wees blij joh :wink:



Ik had ook van die ideale zwangerschappen, en dat is heerlijk. Geniet er maar van want het kan ook anders.





Vergeet alleen niet dat mensen wel echt last kunnen hebben! Ik kon me daar moeilijk in verplaatsen en vond mensen al snel zeuren. En daar houden zwangeren niet van. Iets met hormonen he :wink:

ik had ook nergens last van en werd daar enorm onzeker van… Werd soms jaloers op de meiden die wel moesten spugen :sick: …



Maar achteraf ben ik enorm blij dat ik nergens last van had…



Dus geniet er lekker van…



gr patricia

hoii



hier tijdens me eerste zwangerschap ook helemaal geen klachten en met genotgewerkt tot 4 wkn voor tijd…

in tegenstelling tot nu moet deze zwagerschap zoveel laten prijs je maar gelukkig hoor met zo ideale zwangerschap





groetjesss

ik wil je niet ontmoedigen hoor maar je bent nog"maar "9 weken heen… :wink: bij mij begon het gedonder pas in week 11 dus… :?



ik hoop wel voor je dat het zo blijft gaan zoals nu maar pin je er niet op vast…

Ook ik ben Zwanger van mijn 1ste kindje ben inmiddels 17 weken en 6 dagen zwanger en kwam er pas achter dat ik zwanger was met 8 weken ofzo door een toevallige zwangerschapstest

Ook ik heb niet èèn zwangerschapskwaaltje en nog steeds heb ik werkelijk een zwangerschap volgens het boekje



Ik zal zeggen geniet er lekker van want voordat je het weet is het weer voorbij



Groetjes Mandy

Hoi Wilma, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook ik heb tot nu toe ideale zwangerschappen, niet moe, niet misselijk, kan alles nog lichamelijk, alleen af en toe wat maagzuur, dus het kan echt! Maar, zoals gezegd, het kan ook nog komen, al hoop ik voor jou van niet :-* .

Hoi Wilma,

Mijn eerste zwangerschap had ik ook helemaal geen last van kwaaltjes, alleen af en toe wat moe, verder niks. Toen ik zwaarder werd, kreeg ik wel wat last van m’n rug, maar met een goeie buikband was dat ook opgelost. Alleen helemaal op het einde vond ik het wel zwaar, maar 't was dan ook de afschuwelijk hete zomer van 2006 - en ik ben op de heetste dag bevallen!

Nu ben ik een kleine 9 weken zwanger van nummer 2, en soms kan ik amper geloven dat het zo is, want ik merk echt helemaal niks! Ik ben wel af en toe behoorlijk moe, maar dat lijkt me sowieso normaal met een peuter in huis. Maar liever zo dan anders: een vriendin van mij is nu hoogzwanger van haar tweede, en die is al twee keer haar hele zwangerschap door zo misselijk als een hond!

Dus geniet er maar van!

hoi hoi,



ook ik had heel weinig last van kwaaltjes aan het begin van mn eerste zwangerschap. Heb maar 1 keer :sick:, dus dat viel ook alles mee… gewoon van genieten, en wees blij! Een dinnetje van mij had een vreselijke zwangerschap. Zij heeft echt bijna 3 maanden boven de pot gehangen :hug:



liefs

daffie

Hoe kan ik nou die zwangerschapsbanners onderin plaatse, ksnap er niks van…





Ik ben nu 5 weken en hoop dat het snel 4 januari is hopelijk zien we dan een heel mooi hartje kloppen…





greetszzz Debora

@Dtje wrote:

Hoe kan ik nou die zwangerschapsbanners onderin plaatse, ksnap er niks van…





Ik ben nu 5 weken en hoop dat het snel 4 januari is hopelijk zien we dan een heel mooi hartje kloppen…





greetszzz Debora




http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm



gr patricia

Wilma, bij mn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van. Het hoeft echt niet, wees maar blij :wink:

Hoi allemaal,



Fijn om jullie reacties te lezen.

Intussen ben ik nu 11 weken en 3 dagen zwanger, en nog steeds gaat het goed. Ik voel me nog redelijk fit, behalve 's avonds soms wat eerder moe. Obstipatie is nu zo goed als weg, ik kreeg namelijk teveel ijzer binnen, en teveel ijzer zorgt voor een nog tragere werking van de darmen en kan dus verstopping veroorzaken.

Ik slik nu alleen nog 1 capsule per dag van El-mare, zit eigenlijk alles in wat je tijdens en na je zwangerschap nodig hebt. En op advies van mijn geyneacoloog heb ik dat nu gedaan, en na 2 dagen kon ik gewoon normaal weer naar de wc.

Voel me dus wat minder opgeblazen nu :smiley:



Morgen krijg ik een nekplooimeting en bloedonderzoek, en daarna krijg ik 2 weken later daarvan de uitslag en een echo.



Ik kon het niet laten om al wat spulletjes te kopen voor de baby. Maar de grotere aankopen die doe ik pas eind januari, zodat ik rond april in ieder geval de babykamer al kan opzetten, en daarna fijn kan inruimen, zodat alles fijn gewassen en gestreken is als de kleine komt. Ben 14 juli 2008 uitgeteld.



De eerste fase van mijn zwangerschap zit er bijna op…



as. Maandag ben ik 12 weken zwanger, en daarna begint de middelste fase, zoals ze zeggen moet dit de fijnste tijd zijn van je zwangerschap.



Iedereen in elk geval een fijne zwangerschap toegewenst en veel geluk en gezondheid met de kleine.



Groetjes Wilma33

Ik heb beide zwangerschappen, geen klachten gehad, afgezien van wat kleine ongemakken, zoals kramp s’nachts, en eerder vermoeid.



Maar geen bekkenklachten/misselijkheid oid!!!



Nu heb ik sinds een week wel pijn aan mijn ribben, volgens de HA zit er een zenuw klem door het gewicht van mijn buik…enige remedie is bevallen!!!

Heerlijk joh dat het zo goed gaat. Bij mij ook, wel erg moe en pijnlijke (.)(.) maar dat was het dan ook. Heb echt niets te klagen gehad over het eerste trimester. Geniet er maar lekker van dat je er zo makkelijk doorheen fietst, als ik ooit hoor hoe het anders kan zijn, dan klap ik echt in mijn handjes…

Oh… Dit zijn zwangersbhappen waar k all1 maar van kan dromen. Bij d 1ste vanaf ong 6 wkn tot 18 wkn misselijk en braken. Bij 15 wkn bi waardoor k aant eind tijdens mijn verlof all1 nog nr buiten ging vr d vk.januari geboren, oktober werkte k pas wr volledig. Bij deze vanaf dag 1 misselijk ook gebraakt. Waardoor tot 2x opgenomen geweest ivm uitdrogen. Na 12 wkn gelukkig wel beter. Vanaf 8 wkn al bi nu. Werk al heel mijn zwangerschap halve dagen en smiddags lig k aantal uur op bed. Lopen is drama. Ben blij al deze er weer uit is. Is ook zeker d laatste. Dus geniet maar als j geen klachten heb tijdens d zwangerschap.