Hallo dames,
Ik moet op dieet omdat ik zwanger wil worden. Een tijdje geleden was ik al 7 kilo afgevallen door dr frank dieet met shakes erbij, maar dit was slecht vol te houden. Ik miste gewoon teveel vezels in mijn dieet! :x Het gewicht bleef er wel af, maar sinds ik Provera kreeg van de arts in het ziekenhuis ben ik veel aangekomen! Binnen 1 week gewoon 3 kilo!!! Ik was helemaal opgezet met oa vocht. Nu wil ik het weight care dieet doen, maar ik vroeg mij af, hebben jullie hiermee ervaring?
liefs
Summerchild
En waarom zou het nu dan wel lukken met shakes?
met dr frank dieet mag je geen rijst of brood eten. In de waightcare shakes zitten vezels. En wil daarmee 1 maaltijd vervangen. Dus langzaam Wat gewicht verliezen. Daarom mijn vraag. Heeft iemand met dit dieet ervaring? Xxx summerchild
Dan kan ik je niet helpen, ik heb geen ervaring met shakes.
Succes in ieder geval :thumbup:
Ik heb wel ervaring met weightcare, bij mij deed het niet zoveel om 1 maaltijd te vervangen wel twee maaltijden. Maar ik had erge honger. nu heb ik eiwitshakes en volg ik het modifast protiplus methode, en heb ik geen honger, het is een 3-2-2 methode en ik eet dus wel brood en dat soort dingen maar gematigd
Ik heb ook wel ervaring met shakes. Maar eet nu low carb en dat bevalt veel beter en voelt ook veel fijner én is een stuk makkelijker vol te houden.
Ik eet heel veel groente, waar overigens ook vezels inzitten, vlees, vis eieren enz. Ik heb nooit honger en als ik al wel trek heb neem ik een plakje kaas of worst oid.
Misschien is dat iets voor je. Als je zwanger wil raken is het natuurlijk ook belangrijk dat je voldoende kcal binnenkrijgt en met shakes zit je snel op te weinig.
Succes!
@Summerchild wrote:
met dr frank dieet mag je geen rijst of brood eten. In de waightcare shakes zitten vezels. En wil daarmee 1 maaltijd vervangen. Dus langzaam Wat gewicht verliezen. Daarom mijn vraag. Heeft iemand met dit dieet ervaring? Xxx summerchild
Klopt niet helemaal !!!