Hallo dames,
Ik moet op dieet omdat ik zwanger wil worden. Een tijdje geleden was ik al 7 kilo afgevallen door dr frank dieet met shakes erbij, maar dit was slecht vol te houden. Ik miste gewoon teveel vezels in mijn dieet! :x Het gewicht bleef er wel af, maar sinds ik Provera kreeg van de arts in het ziekenhuis ben ik veel aangekomen! Binnen 1 week gewoon 3 kilo!!! Ik was helemaal opgezet met oa vocht. Nu wil ik het weight care dieet doen, maar ik vroeg mij af, hebben jullie hiermee ervaring?
liefs
Summerchild
En waarom zou het nu dan wel lukken met shakes?
met dr frank dieet mag je geen rijst of brood eten. In de waightcare shakes zitten vezels. En wil daarmee 1 maaltijd vervangen. Dus langzaam Wat gewicht verliezen. Daarom mijn vraag. Heeft iemand met dit dieet ervaring? Xxx summerchild
Dan kan ik je niet helpen, ik heb geen ervaring met shakes.
Succes in ieder geval :thumbup:
Ik heb wel ervaring met weightcare, bij mij deed het niet zoveel om 1 maaltijd te vervangen wel twee maaltijden. Maar ik had erge honger. nu heb ik eiwitshakes en volg ik het modifast protiplus methode, en heb ik geen honger, het is een 3-2-2 methode en ik eet dus wel brood en dat soort dingen maar gematigd
Ik heb ook wel ervaring met shakes. Maar eet nu low carb en dat bevalt veel beter en voelt ook veel fijner én is een stuk makkelijker vol te houden.
Ik eet heel veel groente, waar overigens ook vezels inzitten, vlees, vis eieren enz. Ik heb nooit honger en als ik al wel trek heb neem ik een plakje kaas of worst oid.
Misschien is dat iets voor je. Als je zwanger wil raken is het natuurlijk ook belangrijk dat je voldoende kcal binnenkrijgt en met shakes zit je snel op te weinig.
Succes!
@Summerchild wrote:
met dr frank dieet mag je geen rijst of brood eten. In de waightcare shakes zitten vezels. En wil daarmee 1 maaltijd vervangen. Dus langzaam Wat gewicht verliezen. Daarom mijn vraag. Heeft iemand met dit dieet ervaring? Xxx summerchild
Klopt niet helemaal !!!
Als je de nieuwe boek van DR Frank leest, staat daar (zover ik weet) wel in dat je af en toe koolhydraten arm brood mag eten. Ik heb Dr Frank ook een tijdje gevolgd (vorig jaar) en ik had bij een molen zelf zo een meel gehaald en zelf brood gebakken. Heel machtig die brood, maar wel erg lekker.
Zelf volg ik nu Sonja Bakker. Ik eet dan zelfs wat meer dan de mannenversie (ben nogal stevig) zodat het goed vol te houden is. En het gaat goed ! Ik ga vandaag week 8 in en ben al 7,5 kg lichter ! Het is maar net wat jij prettig vind om te volgen.
Succes !
Ik volg sinds 3 weken het dieet afvallen met Anne.
Mag 's morgens 2 boterhammen eten en bij de lunch ook 2 boterhammen of 2 bruine bollen. Tussendoortjes zijn klein. en Avondeten is ook gewoon normaal eigenlijk. En ben nu 3 kilo afgevallen.
Een dieet zonder brood kan ik bijna niet volhouden.
hey dames,
ik was helemaal dit topic vergeten beetje druk gehad de laatste tijd.
Met mij gaat het prima. Ik was wat vocht en kilo’s weer aangekomen door de Provera pillen. Deze zijn er inmiddels weer af door 1x per dag een maaltijd te vervangen door een shake. En dit gaat prima!
Ik ben nu in totaal 3 kilo afgevallen binnen 2 weken Gaat niet mega snel, maar toch aardig.
Hoe is het bij jullie?
Liefs
Summerchild