Weigeren van fles...

A krijgt nog steeds bv en soms wat kv als we weg moeten. Ik kolf dan ook nog af en toe. Als mijn moeder of schoonmoeder haar wat geeft is het nog niet zo erg. Maar met mij of mijn man wordt ze ontzettend boos. Zodra ze ook maar voelt dat er een fles in haar mond gestopt word. Ze moet er toch een keer aan geloven aan de fles…Dus als ik het dan opgeef en mijn borst te voorschijn haal, dan krijgt ze van de glinsterende oogjes en slaagt ze een diepe zucht en kijkt me dan weer tevreden aan.

En denkt dan…ahhhhhhhhhh veel lekker dit :inlove: :inlove: :inlove:



Zijn er misschien goeie tips om dat te verwisselen…

:think: Ik heb haar om half 6 weer een flesje aangeboden met kv en nu dronk ze maar liefst 80cc…Dus maar lekker blijven proberen…

Denk dat het ook komt omdat jij in de buurt bent. Waarom zou ze dan een flesje drinken als ze ook lekker bij mama kan drinken :wink:

id dat denk ik ook, ze ‘ruiken’ mama tja en wat s dan fijner, fles of borst :smiley:

Das waar ja dat ze mij ruikt…Maar ze moet toch eens een keer overstappen op de fles…Maar het is gister gelukt, en doe het straks weer, maar dan met gekolfde melk. Want mijn borst stond enorm op spanning.

Vrijdag heeft mijn schoonmoeder het geprobeert en vandaag mijn ouders. Maar nu wederom weer geen succes…

Hoe kan ik dat dan het beste proberen. Het liefst wil ik straks alleen smorgens en sávonds nog voeden en de rest dan gewoon.