weet jij graag het geslacht?

Bij mijn twee kinderen wou ik het graag weten, nu twijfel ik. Alhoewel ik het ook wel leuk zou vinden binnen vier maanden te weten wat er in mijn buik groeit, en jullie?

Ik wil het wel graag weten, maar verder zal ik het aan niemand vertellen.

Als er ooit een tweede komt dan laten we het als verrassing. :lol:

Devin was een verassing en deze baby ook :inlove:



soms zou ik het wel willen weten want het makkelijker met voorbereiden.

maar ik vind de verassing des te leuker

Ik wil het heel graag weten en kan dan ook niet wachten tot we het te horen krijgen…nog ruim 7 weken… :zzz:

Ja, ik wil het graag weten, maar buiten mij en mijn man blijft het een geheimpje!!!



Liefs,

Hoop

Ja…we krijgen een meid :inlove: :inlove:

wij vinden het gewoon super handig, leuk alvast voorbereiden met meisjes kleding etc…

en hebben de verasing dus 20 weken eerder gehad :mrgreen:

Ja wij willen het weer graag weten … Dit keer blijft het een geheimpje tussen Mark mij en mijn moeder :mrgreen:



Hoop : Super gefeliciteerd … We hebben nog een tijdje contact gehad, het is ons beide gelukt :inlove: Geniet ervan hihi …

ik wilde het graag weten, al had ik wel gelijk een voorgevoel en dat klopte ook :inlove:

Bij Mateo en Micah wilde we het allebei weten en hebben dus ook pretecho’s gehad…



Mocht er ooit een derde komen (en die kans is klein) dan willen we het niet weten…



Mark en ik hadden heeeeeeeeel graag een dochter gehad. We kregen 2 prachtige prinsen…



Mochten we een derde keer zwanger raken is de hoop op een meid niet minder, maar omdat we dan gewoon voor een 3e kindje zouden gaan maakt het geslacht niet uit en wachten we het af…



maar goed, 3e zit er hier hoogstwaarschijnlijk niet in… :cry:

Wij wilde het graag weten en we vonden het ook erg fijn om te weten, verder wist niemand het geslacht en vond dat geheimpje ook wel weer leuk. Nu willen we het ook weer weten!

wij wilden het gewoon heel graag weten



A: puur om mijn voorgevoel te bevestigen … en ik had dus gelijk :inlove:



B: ik werd knetter gek van mijn moeder die alle kleding van zowel mijn nichtje als neefje bij me wilde dumpen :wall:

nu heb ik nog een kast vol maar goed het scheelt de helft :roll:



C: vond ik het zo moeilijk om een beetje leuk neutraal eerste pakje te kopen, overal waar ik keek was het of super meisjes achtig of super jongens achtig.

niet dat meisjes niet in een stoer jongens pakje kunnen maar zo’n schattig roze jurkje doe je natuurlijk niet aan bij een jongetje :mrgreen:

Wij wilden het ook graag weten, vooral omdat ik het zo leuk vind om kleur te gebruiken op het kamertje en niet neutraal te houden (zo is het kamertje van Jula roze/oranje geworden).



En nu weten we het sinds maandag ook (en mag de hele wereld het weten…): Jula krijgt een broertje!!! :inlove:



Ik vind het zo leuk om te weten, alhoewel ik wel denk, hoe moet dat nou met mijn voorkeur voor roze, vlinders, bloemen, haha :lol:



Groetjes Hilda

Wij wisten het bij de 1e niet en ik vond ondanks mijn nieuwsgierigheid de verassing heel leuk maar nu wilde ik het heel graag weten en sinds dinsdag weten we dus wat het wordt :inlove: Alleen m’n ouders, zusje en 1 vriendin weten het en verder blijft het geheim!

Bij Duncan en Samara wouden we het niet weten maar bij deze wel… Ik ben zooooooo benieuwd… :mrgreen:

@Jennifer wrote:



Hoop : Super gefeliciteerd … We hebben nog een tijdje contact gehad, het is ons beide gelukt :inlove: Geniet ervan hihi …




Dank je wel!!! Jij ook gefeliciteerd!!!



Liefs,

Hoop

Nee, ik wilde het niet weten, maar weet het nu toch. Mijn man wilde het erg graag weten. Nadat ik even aan het idee gewend was, hebben we er voor gekozen om bij de 20-weken-echo er naar te vragen. Wel onder de voorwaarde dat ik het mocht zeggen, want ik verklets me toch…



De vorige zs wisten we het niet en dat vond ik net íets leuker. Vooral omdat het echt een supergrote verassing was: ik vond mezelf altijd een echte jongensmoeder en ging er ook eigenlijk vanuit dat ik een jongen zou krijgen. En nu? Hebben we dadelijk (ik hoop vannacht ofzo :mrgreen: ) twee meiden.

Bij Alyssa twijfelde ik wel, maar toen bij de 20 wk echo wou ik het toch weten.



Deze keer weten we het ook weer :inlove:



Groetjes Ellen