Weet je waar ik nou niet vrolijk van wordt....?

@pino wrote:

Hmm… toevallig kreeg ik vandaag een mailtje van iemand die een richtprijs wilde weten… :oops: :mrgreen:



Ik doe het meestal wel, een prijs erbij vermelden. Dit was volgens mij voor het eerst dat ik het juist NIET deed, om eens te zien hoe het dan ging.



Wat ik namelijk pas echt hinderlijk vind zijn mensen die bijvoorbeeld 2,50 bieden voor iets waar ik als prijs vijftien euro bij heb staan of zo… Dat vind ik zo stom!! :roll:




Zo heb ik een complete map euromunten te koop staan op marktplaats. De waarde is 47 euro nog iets. Gaat er iemand 25 euro bieden!!! Wat denkt dat mens nou zelf?! Haha, ga ik die map zeker voor 25 euro verkopen, komt die map aan, pulkt die persoon de 47 euro eruit, lekker makkelijk verdiend dan…Ik heb dus maar een vriendelijk mailtje gestuurd dat dat dus even niet door gaat.

Maaike een boze mail vind ik zeker niet terecht.



Dan had je ook zelf een mailtje kunnen sturen dat je het heel graag wou hebben en wat ze er graag voor zou willen hebben.



Iedereen is vrij om het te verkopen als ze een hoger bod krijgt natuurlijk.

@Maaike79 wrote:

Heb ook weer een marktplaatsergermoment.



Ik had geboden op een heel leuk setje van villa happ, al 2 weken had ik het hoogste bod (11 euro). Kreeg ik gister opeens een mailtje met ‘u bent overboden’ ik was overboden met 1,50 dus ik wil weer naar die advertentie om mijn bod weer te verhogen (wilde het setje echt graag hebben) is die advertentie opeens pleitte!!

Kijk als je 11 euro te weinig vind, mail dan gewoon en doe een tegenvoorstel. Laat me niet weken hopen op dat leuke setje en verwijder dan opeens je adv.



Nu weet ik toevallig dat die verkoper meer advertenties heeft en heb ik hem/haar alweer terug gevonden.

Zouden jullie deze klacht naar hem/haar mailen?



Zit er namelijk echt van te balen :thumbdown:




Ik snap je boosheid ook niet :think: 11 euro was waarschijnlijk een te laag bod voor de degene die het setje te koop had. Idd gewoon ff bellen of mailen met wat de uiterste prijs is die ze er voor moet hebben en je had meer kans gehad…

Nu heeft iemand meer geboden dan jij en is het waarsch . voor die prijs verkocht en vervolgens is de advertentie dus weg… So? Logisch toch?

@Maaike79 wrote:

Heb ook weer een marktplaatsergermoment.



Ik had geboden op een heel leuk setje van villa happ, al 2 weken had ik het hoogste bod (11 euro). Kreeg ik gister opeens een mailtje met ‘u bent overboden’ ik was overboden met 1,50 dus ik wil weer naar die advertentie om mijn bod weer te verhogen (wilde het setje echt graag hebben) is die advertentie opeens pleitte!!

Kijk als je 11 euro te weinig vind, mail dan gewoon en doe een tegenvoorstel. Laat me niet weken hopen op dat leuke setje en verwijder dan opeens je adv.



Nu weet ik toevallig dat die verkoper meer advertenties heeft en heb ik hem/haar alweer terug gevonden.

Zouden jullie deze klacht naar hem/haar mailen?



Zit er namelijk echt van te balen :thumbdown:




Ik zou de volgende keer als je iets graag wil hebben, een mailtje sturen.

Doe ik ook, en werkt vaak toch het beste.

@pino wrote:



Wat ik namelijk pas echt hinderlijk vind zijn mensen die bijvoorbeeld 2,50 bieden voor iets waar ik als prijs vijftien euro bij heb staan of zo… Dat vind ik zo stom!! :roll:




Dat vind ik ook. Ik had er iets op staan met een prijs erbij, en echt niet duur, bieden ze 1 euro :wall:

Ja dat is gewoon flauw bieden. Die verwijder ik ook altijd direkt.

@dena wrote:

@Maaike79 wrote:
Heb ook weer een marktplaatsergermoment.



Ik had geboden op een heel leuk setje van villa happ, al 2 weken had ik het hoogste bod (11 euro). Kreeg ik gister opeens een mailtje met ‘u bent overboden’ ik was overboden met 1,50 dus ik wil weer naar die advertentie om mijn bod weer te verhogen (wilde het setje echt graag hebben) is die advertentie opeens pleitte!!

Kijk als je 11 euro te weinig vind, mail dan gewoon en doe een tegenvoorstel. Laat me niet weken hopen op dat leuke setje en verwijder dan opeens je adv.



Nu weet ik toevallig dat die verkoper meer advertenties heeft en heb ik hem/haar alweer terug gevonden.

Zouden jullie deze klacht naar hem/haar mailen?



Zit er namelijk echt van te balen :thumbdown:




Ik snap je boosheid ook niet :think: 11 euro was waarschijnlijk een te laag bod voor de degene die het setje te koop had. Idd gewoon ff bellen of mailen met wat de uiterste prijs is die ze er voor moet hebben en je had meer kans gehad…

Nu heeft iemand meer geboden dan jij en is het waarsch . voor die prijs verkocht en vervolgens is de advertentie dus weg… So? Logisch toch?




Ja logisch dat ze het voor meer verkoopt, maar ik had echt al vanaf 9 oktober het hoogste bod (langer dan 2 weken dus, tijd gaat snel) en verwacht eigenlijk dat verkopers contact met mij opnemen in plaats van andersom. En als je iets verkocht heb, dan zet je hem toch eerst op gereserveerd om de bieders dat te laten weten in plaats meteen heel de adverntentie weg te halen?!

Ooh en was niet van plan om een boze mail te sturen hoor, maar gewoon op een nette manier ervan zeggen dat ik baalde :mrgreen:

als ik echt iets wil hebben neem ik contact op met de verkoper!