Weet je waar ik mij op verheug..

Op de eerste echte knuffel en kus van mijn ventje Odin.

wat lijkt me dat heerlijk zeg :inlove:

Ik krijg hier hele natte kusjes, mond wijd open en dan tegen mn gezicht aan kwijlen, zeg maar. Maar inderdaad: het is geweldig :inlove: :inlove:

oooh ja, dat is echt geweldig!

vooral die eerste keren ja, met (kwijl)mond helemaal open! :inlove: :inlove: :inlove:

met hoeveel maanden is dat ongeveer? ik heb het nu wel als ik zeg kusje en haar een zoen geeft ze haar mond opendoet

onze meid geeft alleen een zoen als ze honger heeft :inlove: Zo’n lekkere natte kwijlzoen, alsof er melk uit je wang komt :lol:

Lianne begint nu duidelijk met kusjes geven. Ze doet de mond dan open, drukt hem tegen je wang of hand en dan gaat ze blazen, zuigen of aan je likken. En dan tegelijk erbij lachen! :inlove:

Oh, wat lekker he!

Kan daar ook zo van genieten!



Van de week had ik Kai op m’n arm en hij wilde me zoenen. Maar niet op de wang (daar kwam ie bij uit met z’n mondje) en hij pakte dus met z’n handje m’n hoofd vast (m’n andere wang dus) en draaide zo m’n hoofd zo van “ik kus jou op de mond” :inlove:



En wat dacht je van dat handje achterin je nek?? :inlove:

ach wat lief zeg :mrgreen: :inlove:

Odin begint nu ook zijn mond open te doen als ik poen(kus) zeg en kusgeluiden maak, ik geef m dan een kusje en dan gaat zijn mond open waarna die mijn lippen aflikt hahahaha gek ventje. :inlove:

Haha geweldig he :inlove:



Joas wil ook altijd tongzoenen :shifty: :inlove:

@D. wrote:

Haha geweldig he :inlove:



Joas wil ook altijd tongzoenen :shifty: :inlove:




Ohw, lekkerrr! Jong geleerd is oud gedaan, zullen we maar zeggen

Hebben jullie er ook foto’s van?