Weet iemand waar je van die rond spekken kan kopen ?

Ik wil anne na de vakantie een “spek ijsje” Laten trakteren.

Zoiets alleen dan met zo vierkant ijs bakje/koekje

Nu ben ik opzoek naar van die ronde spekken .

Maar geen idee waar ik die kan kopen.

Voeg nog een plaatje toe

Bij ons kan je die gewoon in de snoepwinkel kopen, zoals Jamin.

Dat idee had ik ook.In de webshop staan ze niet. Van de week toch maar is langs gaan dan.

vlgs mij hebben ze ze ook in de supermarkt… zijn ook in het rose…

Heb ik (ook) stad en land voor afgelopen en nergens gevonden. Alleen bij de makro maar daar zaten ze in een zak met andere spekken erbij dus niet genomen :frowning:

meen dat het van haribo is…

miss zelfs lidl…

Je kunt ze online bestellen. Dan google op snoep of spek ofzo, ik heb ze meerdere keren gezien op een site, maar mss wel alleen per kilo :wink: ach, dan kun je nog 2 jaar spek tracteren. Leuk idee trouwens, ga ik mss ooit pikken!

Heb ze ook online besteld, was trouwens per stuk te koop… Heb even na gekeken, maar weet de site niet meer :?

online-snoep :wink:

spekbollen per 10 stuks…krijg er helemaal trek van 8)

jamin

@Mandala wrote:

online-snoep :wink:

spekbollen per 10 stuks…krijg er helemaal trek van 8)

Ken Ze niet vinden op die site.morgen is in de bas kijken en van de week bij de jamin.

Jamin of op de markt.

Ik heb ze op de markt gekocht, maar heb ze ook bij Jamin gezien.

Nou, ik ben bij een Jamin geweest en daar keken ze me aan: waar hèb je het over? 8)

(Ik ben overgestapt op deze, maar ik blijf die ijsjes wel leuk vinden!)

Ik zie het voorbeeld niet van het ijsje (het eerste plaatje).

Maar in zo’n vierkant ijsbakje kun je ook cakejes bakken en dan versieren. Dan heb je geen spek ijsje, maar een cake ijsje :thumbup:

Gewoon cakebeslag in het ijsbakje en zo de oven in. Ook erg leuk en lekker. (behalve dan het ijsbakje, maar dat is persoonlijk, die vind ik gewoon niet lekker :lol: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Xenos heeft ze ook wel eens

of zoeken op coccos ballen/bollen

We hebben vorig jaar ons ook suf gezocht

en uiteindelijk gekozen voor marsmellows en gewone spekkies met een parasolletje