Weet iemand dit?
Is dit het begin van waterpokken? :think:
Je foto is niet erg duidelijk, maar het zou kunnen dat het waterpokken zijn. Moeilijk te beoordelen.
De vlekjes zijn ook echt zo licht.
Als het wel waterpokken zijn moet het dan morgen erger zijn.
Groter of meer?
iig komen er dan vochtblaasjes op :think:
En ze verspreiden zich vaak rap :shifty:
Toen Laura waterpokken had, leek het meer op kleine muggenbulten en na een paar dagen kwamen er witte koppen op.
Dus dat leek niet echt op je foto.
Maar ja, moeilijk te zeggen zo natuurlijk.
(op mijn foto staat de laatste fase van de waterpokken, als de koppen opengebarsten zijn en korstjes worden)
Maar het zijn meer vlekjes, af en toe een bultje…
Moielijk te zeggen zo…als ze morgen helemaal onder zit en het echt blaasjes zijn,zijn het de waterpokken.
Sterkte in ieder geval
lijkt er wel een beetje op hoor…
Ik durf het écht niet met zekerheid te zeggen…
Het enige wat ik wél met zekerheid durf te zeggen is, dat waterpokken op dit moment heerst op het KDV waar Quentin naartoe gaat… :shifty:
Ben wel benieuw hoe het er nu na een nacht uit ziet?
Ja bij Joy begon het ook zo. Ik twijfelde toen erg. Maar omdat het op dr school heel erg was (alle kindjes hadden het gehad in die tijd haha)
Dacht ik het al. Maar door de vlekjes op die manier twijfelde ik Maar de dag er op was er geen twijfel meer mogelijk!
Ik ben benieuwd ??
Op de PSZ heerst het ook!
Maar vanmorgen was er niet meer bij, het leek eerder of de vlekjes op haar ruggetje wat minder waren.
Ik denk als het waterpokken waren geweest dat ze dan nu onder de blaasjes had moeten zitten… :think:
Mijn oudste van 2,5 heeft nog geen jaar geleden de waterpokken gehad. Een paar weken terug had hij ineens op zijn rug ook zulke vlekjes en een dag later waren ze weg :think: . Hij is daarna niet ziek geweest en bij hem kon het de waterpokken niet zijn omdat hij die al flink gehad had.
(denkt is na)…
Ik weet nog dat het bij Joy wel meer als 1 dag duurde. Ik twijfelde daardoor echt erg. En na anderhalve dag zo, kwam het ineens. Na haar middagslaap haha. Maar ja als het vandaag nog niet doorzet was het wellicht een een of andere virale infectie met vlekjes want daar heb je er ook genoeg van… 5e, 6e ziekte of een variant er op.
Ik vind het er meer als warmte irritatie uit zien eigenlijk. Iets te warm aangekleed misschien?
Anne heeft zoiets ook af en toe, verder gaat dat gepaard bij Anne met grote vlekken in haar gezicht, armen en benen, maar dat blijkt een allergie te zijn (vraag me niet voor wat, waarschijnlijk iets van buiten)
@Greetje14 wrote:
De vlekjes zijn ook echt zo licht.
Als het wel waterpokken zijn moet het dan morgen erger zijn.
Groter of meer?
Nou dan zouden het blaasjes kunnen worden, groter en meer hoeft niet.
Anoek heeft paar weken terug waterpokken gehad, maar echt maar
een vleugje…Hier en daar wat vlekken op rug, buik en gezicht. Enkel
pokje op dr been en op dr arm maar het is lang niet zo erg als de
meeste kindjes. Krabben enzo deed ze ook niet, weinig tot geen last van gehad.
Dus het hoeft niet altijd veel en erg te zijn…(om een lang verhaal kort te houden :oops: )