weet het niet meer wie wel?

ik zit met een probleem ik ben sinds dinsdag aan de primolut om een ongi op te wekken na mijn miskraam :cry: ik werd altijd tijdens de kuur ongi en nu dus nog neit

heb zo erg last van me borsten dat ik nog wel eens twijfel of ik niet te vroeg een test heb gedaan hij was dinsdag negatief wat moet ik nu doen? het kan natuurlijk ook door de medicijnen komen en heb nu geen testen in huis :?

Hoi Roosje,

Normaal is het zo dat je pas ongeveer 3-5 dagen na het stoppen met de kuur ongi wordt, niet tijdens de kuur zelf.

Dus ik zou het nog even afwachten, ik denk dat het wel komt. :-*

Groetjes,

Jippie

ja zelf dacht ik er ook al aan maar ja ik denk ook in me achterhoofd je bent wel extra vruchtbaar na mk maar goed durf het niet te hopen

kon het niet laten heb toch een test gedaan negatief wat ik had verwacht maar goed nu kan ik het wel wat laten rusten en wachten tot me ongi komt

Balen, Roosje! Het was leuk geweest als je alsnog positief getest had. :hug: Dan nog maar even afwachten totdat je ongi wordt. Hoe lang is je kuur? Ik geloof dat ik meestal een week of 10 dagen had en dan werd ik de 4e dag na het stoppen met de kuur ongi.

10 dagen is me kuur