Weet het ff niet meer...

Hoi allemaal,

Friso is van het weekend voor het eerst ziek geweest. Koorts, snotteren, prutoogjes… Hij is alweer een heel eind opgeknapt MAAR.

1. Erg afgevallen, en hij was al niet een van de diksten…
  2. Hij hoest veel, eerst was het een droge hoest, nu een ‘natte’
  3. Hij haalt een beetje rochelend adem.

Wat moet ik doen? Ik wil hem graag extra voeden, maar de bv schiet voor geen meter meer op (heeeeeeele late toeschietreflex). Ik worstel er a 1,5 maand mee en niks helpt. Bijvoeden? Pap? Fruithapje? Flesvoeding? Ik wil sowieso gaan afbouwen met de bv maar is dit het juiste moment?

Moet ik voor zijn hoest en ademhaling naar de dokter? Hoort het er bij? Ik heb zijnmatrasje iets verhoogd omdat ik bang was dat hij zou stikkekn in het slijm, is dat slim? Of moet het slijm er toch uit? Ik wil niet dat het vast komt te zitten…

Sorry dat het zo’n lang verhaal is geworden, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik nou moet…

Tips? Ervaringen? GRAAG!!!

Groetjes,

Femke

Oja hij slaapt prima.

Als ik jou was zou ik de dokter gaan bellen en daarmee overleggen, of het consutatie bureau die kunnen je hier ook mee helpen.

Je krijgt goed bedoelde adviezen maar ik zou toch meer zekerheid willen hebben met een dokter.

Wat je bv betreft zovaak mogelijk aanleggen, 20Ã 30min, dan de andere borst erachter aan ook 20Ã 30min of tot je kindje niet meer wilt.

Anders een laktatie dekundige.

Heel veel sterkte en dat je mannetje maar weer snel beter wordt

:hug: Meer dan een knuffel heb ik je even niet te bieden. Idd gewoon ha bellen en daarmee overleggen als je het gevoel hebt dat het niet goed gaat. Daar zijn ze voor hoor! (Hier ook een zieke, weet hoe slopend die zorgen voor zo’n kleintje zijn!)

Dank! Heb gebeld, kan zo even langskomen. Hij zal ff naar de longetjes luisteren en wat algemene checks doen!

Mip jij ook :hug:

Groetjes,

Femke

En???

idd hoe is het gegaan?

matrasje schuin is altijd goed. Staat ie hier standaard.

Verder idd naar de dokter, maar dat heb je al gedaan.

Mischa dronk met 5 maanden ook slecht, ik ben toen begonnen met ook kunstvoeding en bijvoeding.

Sterkte!

Niks aan de hand, hij moet niet op de tocht en gewoon veel aanleggen en af en toe een fruithapje, dan zou het beter gaan…

Oja en als hij na het weekend nogsteeds hetzelfde is moeten we weer, dan gaan ze ook zijn oortjes checken. Ben vergeten om over het bedje te vragen. Sufferd die ik ben…

Dank!

Groetjes,

Femke