wat in je kop blijft zitten!
Ik hoorde hem van het weekend. (En bedankt Gerard Ekdom!)
De Kraaien - Ik vind je lekker
Wat vinden jullie van die vreselijke liedjes die wel in je kop blijven zitten?
shain braight laik a daimend (geschreven zoals ik m hoor en me dus kapot irriteer :mrgreen: )
vreselijk vind ik het liedje
heb even geluisterd en gelukkig ken ik dit liedje niet :lol: Radio staat ook nooit aan hier :mrgreen:
Ja, ik ben trouwe 3fm luisteraar Dan krijg je wel eens zo’n vreemd nummer er tussen door.
Hahaha Fluppie… ik moest het 2 keer lezen totdat het kwartje viel van welk nummer het was hahaha
Ik kan me ook zo ergeren aan Racoon - Oceaan
Het accent van die man… blij dan lekker in het Engels zingen haha
Maar Gerard komt ook vaak met hele goede platen! Mijn favo dj…gelukkig ook weer in het glazen huis!
@Broekie wrote:
wat in je kop blijft zitten!
Ik hoorde hem van het weekend. (En bedankt Gerard Ekdom!)
De Kraaien - Ik vind je lekker
Wat vinden jullie van die vreselijke liedjes die wel in je kop blijven zitten?
Tja als je uit Den Haag komt dan kan je dit alleen maar een heel erg lekkah nummer vinden 8)
Ik vind het wel een grappig nederlands nummer hoor.
Ik vind oceaan van racoon juist een geweldig nummer, ik hoop stiekem dat ze nog meer nederlandstalig uitbrengen.
wat vinden jullie dan hiervan?
Ook zo lekker aanstekelijk nummer wat je niet meer uit je hoofd krijgt.
Nope niet mijn ding maar wel aanstekelijk
@mamma van sharondenise wrote:
Ik vind oceaan van racoon juist een geweldig nummer, ik hoop stiekem dat ze nog meer nederlandstalig uitbrengen.
wat vinden jullie dan hiervan?
Ook zo lekker aanstekelijk nummer wat je niet meer uit je hoofd krijgt.
http://www.youtube.com/watch?v=cWhfYVl1wLo
Het is ook niet het lied zelf waar ik me aan erger, maar wel aan zijn overdreven Engels/Nederlandse uitspraak.
Het liedje van Niels… ja ik weet het nog niet… mijn man vind hem helemaal geweldig, ik moet er aan wennen geloof ik.
Stiekem sta ik de Kraaien gewoon mee blèren hoor hahaha blijft wel lekker hangah.