Weer terug van weg geweest!!!

Hallo iedereen,

Na heel lang afwezig te zijn geweest en een vervelende periode te hebben afgesloten ruim een jaar geleden(scheiding), zou ik graag weer op het forum mee willen kletsen.

Ik heb eerst even getwijfeld om een nieuwe nick aan te maken, maar ik heb besloten gewoon onder mijn oude nick verder te kletsen!

Ik Williewortel, moeder van 2 zoons en de liefde van mijn leven gevonden :inlove:

Dank je!!! :mrgreen:

Hey Willie, welkom terug! Ik zag ineens een post van jou hiertussen staan, leuk! Zie dat het goed met je gaat! :thumbup:

terug :slight_smile:

welkom terug

joehoe Willie, welkom terug!!! :dance: reactie op je pb komt later :wink:

denken jullie ook al aan een kindje samen? :slight_smile:

Vind het ook echt zo leuk om weer mee te komen kletsen :mrgreen:

En jaaaaa als het ons is gegund dan gaan we voor een brusje :inlove:

Ik ga nu een leuk topic zoeken waar ik gezellig mee kan kletsen en anders start ik er graag zelf 1 :wink:

oh wat leuk Willie dat jullie voor een brusje gaan :inlove: Met je ex lukte toch niet omdat het vanaf zijn kant niet ging? :think:

Dat klopt inderdaad. Mijn ex man had erg slechte zwemmers. Ik had lichte endometriose.

Dus nu is het weer helemaal anders :inlove: Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat :oops:

ik ook :inlove: vind het echt zó leuk voor je :inlove:

Welcome Back! :dance: :dance:

wouw wat leuk! Ik zie dat vandaag je NOD is… spannend zeg :dance: hopelijk ben je snel zwanger!

Enne natuurlijk welkom! :wink:

Hoi,

Welkom op dit gezellige forum :dance:

Veel lees/tik plezier :thumbup:

Liefs Romata :-*

hey wat leuk dat je er weer bent :mrgreen:

hee wat leuk dat je er weer bent

welkom teru :lol:

welkom terug!

Ik zag je al ergens voorbij schieten en dacht: Leuk ze is weer terug!

Ik wil je heel veel succes wensen bij het zwanger worden.

En wat leuk een nieuwe liefde :inlove:

Welkom terug

Welkom terug

Welkom terug en veel plezier hier :thumbup: …