weer terug en nu ECHT de molen in!

Hallo allemaal,



Vandaag terug geweest in het zh na 3 wachtmaanden.

En iedere keer begint dat mens weer over mijn gewicht, wordt er doodziek van!

Wordt nu doorverwezen naar een dietist, want heb aangegeven dat het alleen niet lukt. Nu nog kijken of het vergoed wordt. (dat zal wel niet)

Maar, we gaan in januari voor de eerste IUI, in de natuurlijke cyclus en zonder hormonen. We zijn een randgeval IUI, want we hangen meer tegen de IVF aan. Maar ze wil IUI toch eerst proberen. Ik riep heel blij, dat dan volgende week kon ivm met mun eisprong (de zg koe bij de hoorns vatten), maar tussen de feestdagen wordt niet geinsemineerd.

JAMMER!

Als na 3 pogingen IUI niet aanslaat, dan moet ik misschien alsnog voor een laparoscopie of gaan we voor IVF. Maar ivm met mijn overgewicht wilden ze liever geen laparoscopie doen, want de HCG/HSG (vergeet steeds wat het nou is) was vrij duidelijk en de informatie uit mijn verleden gaf aan dat ik nooit geopereerd was aan buik of chlamydia gehad heb, dus de kans op verklevingen zeer klein zou zijn.

Ben aan 1 kant wel blij dat 'zij’het nu min of meer gaan overnemen, want mijn frustraties worden steeds groter en de zin om te klussen steeds kleiner. Maar het blijft natuurlijk ships.

En dan dat gemiemel over mijn gewicht. Ik ben zwaar , 106 schoon aan de haak, maar het frusti was dat er vandaag 2 dames in de wachtkamer zaten die dus WEL zwanger zijn en net zo zwaar!!! Dus het kan gewoon!

Tuurlijk snap ik haar, het is beter af te vallen, ook ivm evt. hormonen enzo en qua gezondheid, maar om daar nu iedere keer over te beginnen…ik wet het nu wel. Vandaar ook die dietist. Iemand hier ervaring mee, met begeleid afvallen?

Ben wel blij dat we al zo snel weer terecht kunnen, want als IUI niet lukt, kunnen we van de zomer alsnog voor IVF.

Mensen: 2006 gaat het helemaal worden, heb er alle vertrouwen in.

2006 roep ik uit tot jaar van de vruchtbaarheid :!: :!: :!:



Ik wens iedereen fijne feestdagen, en een vruchtbaar 2006 met veel blije berichten hier!



dikke knuffel

Pebble

hey pebble meid poosje niet ge"zien"hier joh,

welkom trug meid en je mag dus wel verder in de mmm,



ik wil je veel succes en sterkte wensen ,en moge jullie droom nu ook es vervuld worden in 2006,



ik streef ook er naar dat 2006 voor de meiden die al zon poos wachten een vruchtbaar jaar wordt,



( ook voor alle andere dames natuuuuurlijk hoor !!)



Nou meid hopelijk tot gauw weer lees!



Groetjes bianca

Hoi Pebble,



Vervelend he geen IUI tijdens de kerstdagen ik heb het zelfde probleem ik zou mijn 3e poging hebben maar helaas even een maandje wachten. We gaan het gewoon zelf proberen niet geschoten is altijd mis.



Even over je gewicht he ik heb ook overgewicht maar tegen mij is nog nooit gezegd dat ik te zwaar ben en moet afvallen… ook vreemd eigenlijk.



gr marientje

Pebble,



ik ken niet de achtergrond van je overgewicht (gaat me ook niets aan) maar ik ben zelf voordat ik zwanger raakte zo’n 12 kilo kwijtgeraakt doordat iemand mij verwees naar de website http://www.slank-en-sterk.nl.

Geen gekke middeltjes, maar afvallen met behulp van gezonde, regelmatige voeding en krachttraining. Voor mij werkte het perfect en ik ga er na mijn zwangerschap zeker weer tegenaan.



Wie weet is het iets voor je.



Succes en ik hoop dat je snel zwanger mag raken,



cathyanne

hoi pebble,



hier nog 1 waar ze iedere keer weer tegen z****n over het overgewicht en dan zeg ik steeds vecht jij is tegen trage schildklier,diabetes en eetstoornis zonder dik te worden of na dik worden weer proberen af te vallen. kom maar weer is tergu over het onderwerp als het je gelukt is.

komen ze aan met waarom het beter is om af te vallen.ja halloooooooooooooo dat weet ik zelf ook wel hoor.maar dat wil niet zeggen dat het daarom makkelijk is en dat de kilo’s er zo afvliegen hoor. :evil: :evil: :evil:

kan me er zo kwaad om maken he.

maar laat je 1 ding niet wijs maken en dat is dat je niet zwanger kan worden door je overgewicht want dat is niet waar.

het kan het bemoeilijken maar er zijn genoeg mensen met heeeeeeeeele erge overgewicht die zwanger zijn geworden en een gezond kind op de wereld gezet hebben hoor.



anders maakt die stress(die dus niet nodig is en dat zegt ook nog is de grootste stresskip :oops: ) er ook nog is voor dat je meer gaat eten gevolg cirkeltje weer rond.



iig heel veel succes met alles.(ik hoop in april na een jaar stoppen weer te mogen beginnen met de mmm)



groetjes annie