Ik geef nu alweer bijna 10 maanden bv. En daar ben ik super trots op.
Maar sinds een maand of wat komt Annick weer 2 x p nacht voor een voeding.
Daarbij wil Annick eigenlijk niks anders dan bv. Ze eet maar heel weinig iets er bij.
Nou was mijn vraag is dit een tijdelijk iets? En hebben jullie soms nog tips om haar te laten door slapen?
Hey BK,
Siènna heeft dat precies zo gehad…
Ik ben haar om 19.00 een fles van 210 cc gaan geven, daar drinkt ze meestal iets van 180 wel van op (ik doe er ook nog een papje bij in van Friso—>papje met rijstebloem…had ik toevallig staan)
Dan komt ze meestal wel zelf nog tussen 22.30 en…de nacht. Omdat ik dat niet prettig vindt pak ik haar zelf maar tussen 23.00 en 0.00 en dan drinkt ze bij mij meestal nog beide kanten.
Meestal red ze het dan tot de volgende ochtend 8.00/8.30!
Als ik het zo dus met bv om 19.00 deed dan kwam ze de nacht ook nog…kan toeval zijn maar ik vindt dit wel lekker zo!
Of het tijdelijk is weet ik dus niet omdat ik de bv van 19.00 vervangen heb door een fv.
De rest geef ik wel alleen maar bv en dat is denk ik nog zo`n 3X daags dan in totaal…
hier nog geen problemen, mevrouwtje slaapt nog goed door. maar misschien weer wakker maken (of doe je dat al?) om 23 uur of 22 uur voor laatste voeding? Die krijgt tanisha wel altijd (meer omdat ik het zo gezellig vindt, ze heeft het niet echt nodig).
anders kolven en rijstebloem bij laatste voeding?
Hier ook sinds 2 weken weer een fles erbij.
Zal dus bij de leeftij “horen” :think:
dank jullie wel voor de antwoorden. Wij willen Annick inderdaad sávonds een ¨papfles¨geven. We moeten nu nog haar zover krijgen. Uit een fles drinken is nou niet echt een liefhebberij van Annick
Wij hebben de laatste week ook opeens weer een nachtvoeding erbij :? maar slaapt ze 's ochtends wel langer uit, kwam normaal kwam ze voor 6 uur al, nu al een paar keer tot 8 uur kunnen uitslapen :dance: . Aangezien ik alleen 's ochtends en 's avonds nog bv geef ben ik 's nachts dus “op” en geven we een fles, die ze sinds dit akkefietje ook van mij pakt :dance: . Helaas drinkt onze meid geen pap uit fles (door de nutriton is de fles met 3 schepjes pap al een blok beton die zelfs niet door een 3 standen speen past) en vind ik de avond voeding nog zo gezellig. Om nu 's avonds nog een papbord te geven, misschien toch maar een keertje proberen, vind het alleen zo raar dat ze er sinds een week om komt, terwijl ze al een maand of 4 's nachts doorslaapt :?
Hier ook sinds 2 maanden weer de nacht voeding erin.
En als ze er ff zin in heeft komt ze twee keer.
Hoop dat het tijdelijk is bij jullie.
Het gaat nu al weer een aantal nachten super. Annick slaapt weer lekker door. Hub had haar gedreigt met: of je gaat slaapt de hele nacht door of je krijgt een fles pap en geen bv meer. En dat hielp :think: :think: :mrgreen: