weer na de kapper maar ja........ wat voor een kapsel

onze mannetje is weer aan een knip beurt toe zijn haartjes gaan nu echt in de punten na buiten staan :?

hij is voor het laatst in dec geknipt alleen de puntjes maar nu ben ik aan het zoeken geweest na een leuk kapsel maar kan het nergens vinden.

en ja aangezien de oudste een meid is ben ik nog niet zo thuis in de jongens kapsels :oops:

stiekels vindt ik niet zo leuk wil wel graag wat langer maar wel dat het leuk zit ja moeilijk he :think: :eh:

kunnen jullie me helpen met bv een link of foto’s?

niemand, geen mama’s van kleine mannetjes?

Ik zal even zoeken… wat voor haar heeft je zoontje? Die van mij heeft er een slag in dus ik laat het groeien, zal kijken of ik op deze laptop een foto heb voor je.

Zo zit het nu bij Joas:

Het valt vanzelf wel mooi, ik vind alleen het matje in zn nek niet zo dus morgen gaat de kapper daar iets aan doen 8) Maar dat half lange vind ik helemaal leuk bij jongetjes :inlove:

zo model hebben we nu op het moment ook, alleen heeft ons mannetje geen slag en gaat het bij de oortjes bol na buiten staan.

het staat jouw mannetje wel ontzettend goed :inlove:

Hier hetzelfde “probleem”…

Stekels hoeven voor mij ook niet, maar wat dan??? :think:

Ik volg je even om te kijken of er nog meer foto’s van voorbeelden komen!

@hendrika wrote:

zo model hebben we nu op het moment ook, alleen heeft ons mannetje geen slag en gaat het bij de oortjes bol na buiten staan.

het staat jouw mannetje wel ontzettend goed :inlove:

Heeft Joas ook een beetje hoor, vind het niet storend. Heb je een foto van je zoontje nu?

oooooooooooooooh smellttt wat een mooi koppie die Joas zijn zit hem super

Ivan heeft of stiekels of een kuifje voro mar die heeft nog niet een grote bos :mrgreen: :mrgreen: ik scheer het af en toe met de tondeuse als het lang genoeg is dan ga ik wel naar de kapper

Tygo heeft stekeltjes, vind het best leuk staan. Als pappa zijn haar doed, dan krijgt hij echt van die stekeltjes, met goed wat gel. Zelf vind ik het leuker als het een soort warrige :roll: bende bovenop is. :smiley:

Ik ben niet zo handig met foto’s invoegen. Het bestand was te groot… :oops: Heb niet zo’n zin om me daar heel erg in te verdiepen, maar hopelijk heb je wel wat aan mijn beschrijving.

Broes toen hij de eerste keer naar de kapper was gegaan:

Senne eerste keer kapper:

En Cas de eerste keer naar de kapper:

mijn mupke heeft erg dik haar en het groeit heel snel.

Hij heeft een hanenkam wat bovenop is uitgedunt de zijkanten zijn een beetje opgeschoren maar niet heel kort.

ik vind het stoer en krijg veel complimentjes

had geprobeerd een foto te plaatsen maar lukt me niet zoals op de foto nr 3 van bietje is het op het moment, en wat op foto 2 is vindt ik wel helemaal :inlove: denk dat we toch eerst maar even de puntjes laten knippen en dan maar eens verder kijken :think:

Mijn mannetje heeft ook heel dik en veel haar. De ene keer pakken we de tonduese en dan scheren we het lekker kort. De andere keer laten we het wat langer groeien en dan aan de bovenkant een beetje door de war met gel. Als we naar de kapper gaan dan knippen ze alles lekker kort en dunnen het uit zodat we leuke stekels kunnen maken of een hanekammetje :mrgreen: Soms achter wat langer, de andere keer een beetje opgeknipt.

hier hebben de jongens een echt “tondeuze” kapsel :mrgreen: Stoer, makkelijk en goedkoop :wink:

Nu in de winter laat ik het wat langer dan in de zomer. Nu scheer ik ze onder redelijk kort en laat het dan boven wat langer.

Hier ook een stoer kapsel…of nou ja geschoren haha nu heb ik het iets langer maar wel met een figuurtje…maar je moet er van houden en als ze heel blond zijn is het ook niet wat :wink:

ik heb Dave de laatste keer in het kinderkapselboek laten kijken en hem laten kiezen…

heel stoer was het hoor… helaas geen foto van :wall: :wall: :wall:

maar hij moet ook weer… dan mag hij ook weer kiezen :thumbup:

( en dan zal ik er en foto van maken :mrgreen: )

Het kapsel van de 2de foto vind ik het leukste en zo heeft hij het nog steeds. Is wel makkelijk, ik kan het zelf knippen. Al ik mij verknip valt het niet zo op…