weer in het gareel

jan moet vanaf morgen weer naar school

groep 3nu

dus nieuwe groep, lokaal en juffen

zal wel goed komen.



maar pfffff wat zal IK moeten wennen weer vroeg uit bed en heen en weer fietsen :?

Hier hetzelfde. Het is voor mij dan ook weer wennen. Iedere dag weer een aantal keren op en neer naar de school.



Jaimy heeft daar geen last van die kan niet wachten tot ze weer naar school kan.

jan heeft er wel en niet zin in

wel, om zijn vriendjes/vriendinnetjes weer te zien

niet omdat ie dan niet meer kan uitslapen haha

deze week moesten jan en ik weer werken dus dat was een mooi wenweekje voor ons…

morgen gaat het weer echt los…emma is echt op van de zenuwen…wat dat betreft ben ik echt blij dat ze morgen weer heen gaat… als morgen maar over is dan komt emma ook weer wat in haar gewone doen…

ze is moe, slaapt slecht, kan niet tegen grapjes oftewel is enorm prikkelbaar…

Ja heerlijk weer dat school weer begint. Tiemen trappelt van ongeduld :smiley:

Enne… het sneue ergens is, ze voorspellen mooi weer voor de komende week :roll:

Vind ik ook sneu. Het word mooi weer en dat heeft ze bijna de hele vakantie niet gehad.



Ze heeft net voordat ze naar bed ging haar schooltas al klaar gezet en ik moest zeker niet vergeten haar nieuwe beker erin te doen :inlove:

ja ik vind het niet erg er weer vroeg uit te moeten, maakt me niet zo uit, voor daffie en myrna zal het wel weer wennen zijn, die slapen ook nogal graag uit, maar daf is er ook wel weer aan toe hoor en ze heeft er ook wel weer zin…

ze denkt alleen dat dezelfde juf weer krijgt, maar dat snapt ze niet zo, ze is voor de vakantie al in de nieuwe klas geweest en heeft kennisgemaakt met de nieuwe juffen, maar hoe het nu in zijn werk gaat heeft ze nog niet zo door… ooo zegt ze eerst even naar de winnie de pooh klas en dan naar de nieuwe klas… nee meisje je gaat direct naar de nieuwe klas, winnie de pooh is er niet meer, we kwamen vorige week langs school en toen zagen we dat winnie niet meer op de ramen stond, naar die klas ga je niet meer… oooo jaa…



maar eerst hebben we morgen een jaar opening met alle ouders en leerkrachten en leerlingen in de kerk en daarna is er koffie en daarna beginnen de lessen :smiley:

Hier hebben we er al weer 3 weken school opzitten en zitten dus al helemaal weer in het schoolritme.

Ik zie er altijd behoorlijk tegen op om na de zomervakantie weer alles op uur een tijd te moeten doen. Want met het begin van de school begint niet alleen het 4 keer op en neer naar school, maar ook de speelafspraken, sport, verjaardagsfeestjes, zwemlessen etc etc beginnen weer. Ben nu al weer aan het aftellen tot de herfstvakantie.

Gelukkig zijn de kinderen wel enthousiast over school, al had voor hen de vakantie ook best nog een paar weekjes langer mogen duren.

En… hoe vind Jan het in groep 3!!!

leuk !!!

gelijk de eerste dagg begonnen ze met het woord ik

die kende ik al zei jan haha



hij zit met nog 3 kinderen in een groepje met tafels zeg maar.

1 daarvan is berber ( van tsjitske)

gelijk 4 dagen achter elkaar gespeeld na schooltijd.

maar hij is wel moe hoor, tegen 6 uur savonds heeft ie een dip

en goed ook.

heerlijk dat hij het zo leuk vind! En volgens mij worden ze ineens heel groot in groep 3

ja, emma vind de kleuters ineens heel klein :smiley: … doosje