Weer eens een cadeauvraag....

Mijn jongste zoontje is bijna jarig en de vragen komen al voorbij vanuit familie/vrienden of hij nog “wensen” heeft.

En tja…eerlijk gezegd niet. Hij verveelt zich nooit. We hebben genoeg speelgoed van onze oudste zoon waar hij zich ook prima mee vermaakt.

En toch gun ik hem ook cadeautjes voor zijn verjaardag. Ik was allang blij dat ik zelf iets kon bedenken (wij geven een 12inch fietsje)

Al dat speelgoed word me wel eens te veel.

Hebben jullie nog een leuke tip? Hoe gaan jullie daar nu mee om?

Wat geld op zijn spaarrekening storten is sowieso leuk voor bijv. oma/opa.

Iets wat eens iets heel anders is dan anders?

(iets als een abbonnement oid is lastig, want hij gaat nog heel vaak gratis mee). En het lijkt me toch wel leuk als hij ook iets tastbaars heeft om uit te pakken…

:think:

Dekbedovertrek van favoriete tvprogramma, bv thomas de trein oid?

Beker, bord, bestek.

Pyjama, sokken, ondergoed

• een pyama van een leuk figuur (zoals Thomas de Trein of Bob de Bouwer)
  • voorleesboekje blijft leuk
  • abonnement op tijdschrift Pipo
  • Ikea heeft een hele leuke houten vrachtwagen met aanhanger met magnetische blokken erop. komen ze al snel achter zich aantrekken aan het touwtje en er wordt hier nu nog meer gespeeld :thumbup:

hier gaan we van die metalen cars autootjes vragen. die vind mijn jongste echt helemaal te gek. ze zijn ook niet echt duur als cadeau dus iedereen kan kiezen hoeveel ze er geven.

Ook schleich dieren vind hij helemaal te gek.

Klei is ook zoiets wat je niet genoeg kan hebben, of een leuke dvd of cd.

Voorleesboeken vind ik ook altijd een leuk kado.

kapla, je kan nooit genoeg hebben… kleine doosjes in allerlei kleuren…

Klei, kleurpotloden, vingerverf of andere knutselspullen, kleurboek, verfschort, theeservies, plastic bordjes en zo, nepgroente en fruit, kookspulletjes, voorleesboek

Leuke kleding ed met zijn naam erop. Iets van zijn favo tekenfilmfiguur. Een mooi voorleesboek. Als je iemand kent die zelf wat kan met een naaimachine een pyamazak van een favo figuur. En aangezien de jongste zelf altijd gratis naar binnen kan is het wel leuk om bv alvast de kaartjes voor de gezinsleden die wel moeten betalen te krijgen. :thumbup: Zelf ben ik wel gek op uitbreidingen op al bestaande sets, bv de houten treinbaan of duplo en laatst zagen we in een grote speelgoedketen een puzzel voor op de grond waarmee kids zelf een wegennet kunnen bouwen voor alle autootjes die vaak al aanwezig zijn. :thumbup:

Een stoere helm voor bij zijn nieuwe fiets.

Groeten

Isle

Iets voor in de tuin (zandbak, schommel, wipwap, glijbaan, tuinhuisje)

Een waterbaan voor buiten.

De lente is nog lang niet in zicht maar het is wel erg leuk!!

fietsbel, vlaggetje, mandje voor op zijn fiets

Dank jullie wel.

Het dekbedovertrek is een leuk idee. En bestek heb ik ook doorgegeven.

Verder bedacht ik me nog dat hij de trolley van zijn grote broer heel stoer vindt, maar hij er zelf geen heeft.

En misschien wat asseccoires voor zijn fietsje ga ik ook nog even voor kijken.

Bedankt :mrgreen:

mochten er nog meer ideeen komen ik lees nog steeds mee…

ik heb in december dit zelfde probleem

Een lijstje maken op www. lijstje. nl en daarnaar verwijzen als mensen ernaar vragen. Je kunt er dan ook “nuttige” kado’s opzetten als pyjama, rubberlaarsjes, mutsdaswanten, dat soort dingen.

Verder vraag ik altijd veel knutselspullen. Dat is en blijft leuk en gaat ook weer op :wink:

Dames,

we hebben sinds kort een algemeen cadeautjestopic.

Graag in dat topic verder met de cadeau ideetjes dan kan Noekie ze ook aan de lijst in de openingspost toevoegen :slight_smile: