Ja hoor, Anne zit ‘weer’ onder de rode vlekken. De vorige keer was het een uitslag (waarvan weten we niet). Nu heeft ze 2 dagen flink koorts gehad en is ze verkouden. Ze heeft vlekken op haar gezicht, handen, armen en voeten. Op de foto s weer niet goed te zien ivm belichting.
Om 10:50uur moeten we bij de huisarts zijn, maar ik hoop al zo dat iemand me kan geruststellen. O ja, het jeukt wel, maar niet heel erg, ze blijft ervanaf zeg maar maar zegt wel af en toe dat ze jeuk heeft. De vlekken zijn groot en sommigen zijn klein, tis net alsof ze overwaiien zeg maar dus groeien.
Alvast bedankt :-*
lijkt mij warmte uitslag
Mij de 5e of de 6e. Wat zei de arts?
Dank voor jullie reacties.
Volgens de huisarts is het een allergische uitslag, alleen geeeeen idee waarvan…lekker makkelijk :? . Ik heb een drankje gekregen en moest opschrijven wat ze gegeten had gistemorgen, als het dan nog eens voorkomt kan ik het met elkaar vergelijken…pfff mn broer is overal allergisch voor dus hopelijk neemt ze het niet over.
@mama van anne wrote:
Dank voor jullie reacties.
Volgens de huisarts is het een allergische uitslag, alleen geeeeen idee waarvan…lekker makkelijk :? . Ik heb een drankje gekregen en moest opschrijven wat ze gegeten had gistemorgen, als het dan nog eens voorkomt kan ik het met elkaar vergelijken…pfff mn broer is overal allergisch voor dus hopelijk neemt ze het niet over.
Ow dat heeft tigo ook 2x gehad. We zijn er nooit achter gekomen op wat hij nou zo reageerde… Het vermoeden was aardbei, maar toen hij later een X aardbei at had hij weer nergens last van :-S. Tis heel moeilijk om daar achter te komen
Doe je voorzichtig met dat drankje? Alleen geven als ze er last/jeuk van heeft. Die drankjes kunnen nogal versuffend werken
@Frank@ wrote:
@mama van anne wrote:Dank voor jullie reacties.
Ow dat heeft tigo ook 2x gehad. We zijn er nooit achter gekomen op wat hij nou zo reageerde… Het vermoeden was aardbei, maar toen hij later een X aardbei at had hij weer nergens last van :-S. Tis heel moeilijk om daar achter te komen
Doe je voorzichtig met dat drankje? Alleen geven als ze er last/jeuk van heeft. Die drankjes kunnen nogal versuffend werken
O, balen dat jullie er nooit achter zijn gekomen. Ik hoop zo dat ze niet allle allergien of maar d ehelft ervan van mn broer krijgt :-s. Maar goed, ja ik pas op met het drankje, ze mag het 1 keer per dag hebben 2.5 ml. Ze heeft het net gehad en was vrolijk onder toezicht buiten aan het steppen. Ik hou haar in de gaten, zoals ik kan zien is het groeien gestopt, dus is ze nu op haar piek, hopenlijk wordt het nu minder.
Tuinkers? Ik heb mail van de juf van Anne en ze hebben maandag tuinkers gezaaid. Weet iemand of dat een allergeen kan zijn. Het gaat dus niet om de plantjes zelf, maar om de zaadjes en de grond. De plantjes schijnen juist goed te zijn voor zover ik weet.
De vlekken zijn al ver weggetrokken, op een afstandje zie je er niks meer van. Donderdag gaat ze weer naar de psz…ik ben benieuwd.
Tuinkers is familie van de mosterd en mosterd staat als allergeen bekend.
Dus misschien eens uitproberen met wat gewone mosterd?
Anne is sinds vanmorgen vlekvrij. Gister viel ons wel op dat als ze buitenkwam en speelde, de vlekken weer roder werden, maar dat kan ook door de doorbloeding komen. Vanmiddag gaat ze weer naar de psz. Ik test nu even niks uit, even haar huid tot rust laten komen, daarnaast gebruikt ze nog de medicijnen. Later zal ik eens met tuinkers testen. Ik heb contact met mn broer gehad die zei dat tuinkers geen kwaad zoest kunnen, dus tis een beetje dubbel. Ik hoop in elk geval dat ze het niet meer krijgt.
Bedankt voor jullie reacties