Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen en in het kort mijn verhaal doen.
Ik ben 28 en mijn man is 31 jaar
April 2006 is hier de pil de deur uit gegaag, in het 1e jaar hebben we 3 miskramen gehad waarvan 1 bij 6w en de andere 2 was het eigenlijk een missed abortion en werd ik bij 4,2 ongesteld. Hierna niet meer zwanger geweest en zijn we in maart 2009 in de MMM beland, hier werd al snel endometriose ontdekt en waren ze gestart met IUI maar omdat we het gevoel hadden dat ze niet wisten wat ze met ons aanmoesten zijn we daar gestopt en hebben we even pauze genomen.
In december 2009 kwamen we bij een ander ziekenhuis en hier ging het allemaal heel erg snel, april 2010 ben ik geopereerd aan de endometriose en is het volgende weggehaald:
-2 cysten linker eierstok (3 en 6 CM)
-verklevind eileider
-verkleving en gekantelde blaas
-verkleving en gekantelde baarmoeder
-linker eierstok was verkleefd met mijn dikke darm.
Hierna ben ik 4 maanden in de overgang gehouden dmv de decapeptyl-depot, dit als nabehandeling van de operatie en voorbehandeling op de IVF.
September 2010 in Tilburg gestart met IVF maar helaas geen goede reactie op de Gonal, ook niet na verhoging, er was 1 groeiende follikel en het werd een escape IUI die mislukt is.
Oktober/november 2e IVF poging en gestart met Lucrin en Gonal 250 en dat heeft zijn werk gedaan want ik had 10 follikels. Tijdens de punctie kwamen hier ook 10 eitjes uit en waren er 8 bevrucht waarvan er 1 is teruggeplaatst. 1 week na de terugplaatsing kreeg ik een brief waarin stond dat er helaas geen cryo’s over waren omdat ze niet genoeg ontwikkeld zijn om in te vriezen en moesten we het echt doen met het ene Spruitje in mijn buik.
Jullie raden het al: Deze spruit is lekker warm blijven plakken.
We zijn zwanger!! :dance:
We hebben afgelopen dinsdag de 1e echo gehad (6,2wk) maar was niet met zekerheid een hartje te zien. Nu mag ik volgende week dinsdag weer voor een echo en hopelijk zien we dan het mooie hartje kloppen.
Oeps toch een beetje lang verhaal, sorry
een hele weg hebben jullie al afgelegd
maar gefeliciteerd met jullie zwangerschap
en welkom op het forum
en
wat een mooi wondertje
gefelicteerd met jullie zwangerschap
Welkom