Weer een nieuwe!!

Hallo allemaal,

Ik ben vanavond al even aan het surfen geweest op zoek naar een leuk forum.

Ik ben Anke 29 jaar jong, getrouwd met Andre en moeder van Eryk (zeg gewoon Erik). Wij wonen in Noord-Brabant en hebben tot slot nog 2 honden (labradors) als aanvulling op ons gezin.

Volgens de gyn. zou het voor mij heel moeilijk (zo niet onmogelijk) zijn om kinderen te krijgen (heb endometriose). Dat hadden we dus al helemaal verwerkt en geaccepteerd.

Biologisch moeder worden zat er voor mij niet in. Toch wilde ik vanaf het moment dat ik dat kon snappen al moeder worden en hebben wij dus een kindje (onze zoon) geadopteerd.

Om een heel lang verhaal kort te maken hebben we vrijdag 6 juli een zwangerschapstest gedaan en bleek ik na bijna 10 jaar niets, als door een wonder…zwanger te zijn!!! :dance:

Ik kan het wel van de daken schreeuwen of in dit geval lekker op het forum delen met anderen.

Als ik het goed heb gedaan ben ik uitgerekend op 04-03-2008.

Groetjes en tot schrijfs. :lol:

Anke

WAUW!

Wat een mooi wonder!

GEFELICITEERD!!

En Welkom!

Welkom en gefeliciteerd

Jen

WAUW Anke!!! Wat super meis, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: Zag dat je je al bij de maartmama’s had gemeld ook, dus hoop daar nog meer met je te kletsen :wink: Wat mooi dat het dan alsnog gelukt is en wat heerlijk dat jullie een zoon hebben kunnen adopteren :inlove: Hoe oud is Eryk eigenlijk nu?! Nogmaals gefeliciteerd met jullie wonder :dance:

Veel lees- en schrijfplezier!

Een wonder toch he :lol:

Heb/had waarschijnlijk ook endometriose, ben vlug zwanger geraakt en ons wonder is op 2 maart 07 geboren!

Veel succes! :-*

wow wonderen bestaan nog! wat goed zeg, gefeli!!!

welkom hier en veel plezier :smiley:

Dankjullie voor de felicitaties.

Het lijk net alsof wanneer ik het iemand anders vertel, het een beetje echter wordt.

Wij zijn er letterlijk 3 dagen sprakenloos van geweest en durven nu langzaam te gaan geloven dat het echt zo is.

Onze zoon wordt trouwens 4 half december, dus in de laatste weken van de zwangerschap kan ik wat meer rust gaan nemen als het goed is.

Het lijkt net of we het perfect gepland hebben.

mooi wonder zeg! Van harte gefeliciteerd! En welkom hierzo!

de wonderen zijn de wereld nog niet uit, wat heerlijk voor jullie! Geniet ervan, ik hoop dat je een heel fijne zwangerschap mag hebben.

succes met het wennen aan het idee… lijkt me heel heel vreem idd… :hug:

Welkom en veel forumplezier hier! En gefeliciteerd natuurlijk! :smiley:

Zwanger worden, zwanger zijn, nieuw leven…het blijft wonderbaarlijk blijkt maar weer!!!

Van harte gefeliciteerd! En geniet lekker van je zwangerschap!!! 9 maanden zijn namelijk echt zo voorbij…!

Hoi Anke,

van harte gefeliciteerd!!!Wat een ontzettend mooi wonder he!?

Veel lees en schrijfplezier!!

Hoi Anke, Allereerst welkom op het forum.

En vervolgens :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat een mooi wonder groeit er in je buikje!! Geweldig :thumbup:

Het is altijd fijn om zulke verhalen te horen, dat het onmogelijke, toch mogelijk is gebleken.

Ongelooflijk Hartelijk Gefeliciteerd!!!

En dan ook nog eens zo perfect getimed :wink: Het moet blijkbaar gewoon zo zijn!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom en gefeliciteerd

Welkom en veel forumplezier

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Welkom en veel forumplezier hier!!!

Gefeliciteerd en welkom hier!

Hallo naamgenoot!

Toen ik lid werd was deze naam nog in gebruik.

Maar van harte welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

welkom en wat een mooi wonder zeg.

gaat het goed met je?

liefs bianca