hallo allemaal.
ik ben vanaf vandagg ook actief bij jullie forum.
Zal me eerst even voorstellen:
ik ben Ellen Verschuren,
25 winters jong,
14 maanden een getrouwde vrouw,
sinds 20 weken de mama van het mooiste meisje ter wereld (haha, maar daar zullen jullie allemaal anders over denken natuurlijk!) genaamd Sophie.
Ik ben 32 uur werkzaam als verpleegkundige met gehandicapte en hoewel ik het allemaal behoorlijk veel vind, geniet ik elke dag van mijn werk en mijn gezin.
Momenteel is mijn zusje de oppas voor ons Sophie. zij heeft eindexamen gedaan, dus lekker lang vakantie. Daarna gaat Sophie naar een oppasmoeder, en denkt sophie haar vader erover om minder te gaan werken.
Volgens mij heb ik al een hoop verteld. Mochten jullie meer willen weten: vraag maar raak!
ow ja, ik kom uit het mooie brabant en ben woonachtig in bergeijk. (onder eindhoven, boven de belgische grens)
ik ga mijn best doen om nog een foto te kunnen plaatsen, maar die zijn momenteel nog allemaal te groot, dus dat volgt.
groetjes Ellen
welkom en veel plezier hier!!
gr loessie
welkom en veel plezier hier op KOK :mrgreen:
welkom en veel plezier hier
leuke naam van je dochtertje
veel plezier op KOK
welkom en veel forumplezier
Van harte welkom op dit leuke forum en van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! Veel kletsplezier hier!
Mijn man is ook anders gaan werken en zorgt op maandag voor ons meisje. Aanrader!
Welkom :mrgreen:
welkom hier en kom gezellig met ons mee kletsen op het feb08 topic waar je je ook al had gemeld!
welkom :mrgreen:
welkom hier, weer een brabantse.
bij contact hebben wij een topic voor brabantse mama’s dus als je zin hebt om daar mee te komen kletsen :mrgreen: