Weer een borsten vraagje

ik weet eigenlijk niet of het bij het BV hoekje hoort, daar ik al 1,5 maand geen BV meer geef… maar goed…

Maar ik heb dus zwarte/paarse spikkels op mijn tepels, ik kan ze er ook zo afkrabben, het lijkt wel of ze vervellen :?

En ik maak me toch echt dagelijks schoon 8)

Iemand enig idee?

Geen idee, maar ben wel benieuwd of iemand het herkent.

Ik heb het gehad in m’n navel. Tijdens de zs had ik daar meer/donkerder pigment zitten, wat na de bevalling ging ‘vervellen’. Je tepelhof wordt ook vaak donkerder en ik kan me voorstellen dat dat nu ook weer verdwijnt nu je gestopt bent met voeden. Ze hoeven nu niet meer zo op te vallen, haha! Klinkt logisch?

Hoest met de kleine Sophie eigenlijk? En met jou?

geen idee… ff de gyn bellen ? of de HA? Kan altijd vragen niet?

Hey dat heb ik ook!! Ik lees mee of iemand het herkent…

@Mamalena

Met Sofietje gaat alles goed!

Kruipt als een dolle stier en gaat overal bij staan en ongein uitspoken 8)

Met mij ook alles goed.

Beetje druk met de aankomende verhuizing, nieuw werk en drukke kindjes, maar voel me lichamelijk erg goed en het is dat ik een toeter heb, maar anders zou ik niet eens doorhebben dat ik zwanger ben :shifty:

Dat van het pigment zou kunnen misschien :think:

Het gene wat je af kan pulken :oops: zit alleen ook echt in de groeven waar de melk normaal gesproken uit komt zeg maar…

Die stipjes zitten wel overal op de tepel, maar niet op mijn tepelhof…

Maar melk komt er al een poosje niet meer uit…

Ach ik ben een domme doos, was vandaag bij de HA voor Sofie, maar ben het vergeten te vragen :wall:

Fijn dat je zo’n goeie zs hebt. Lijkt me wel erg zwaar, met andere kindjes erbij. Vond een peuter al zwaar naast het zwanger zijn.

Zie nou ineens dat ik Sophie schreef i.p.v. Sofie…Blond…

Oja, en gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wel effe zorgen dat je geïnstalleerd bent vóór de bevalling hè.

Je hebt natuurlijk wel door al dat voeden een soort eelt gekweekt wat je nu niet meer nodig hebt. Het zou met niet verbazen als je gewoon verveld.

We krijgen 1 September de sleutel en Lech kan 2 weken vrij nemen om in het huis te werken.

Het verbouwen van de zolder naar een slaapkamer gaan we uitbesteden en dan rest voor ons nog het behangen en verfen en vloeren opnieuw leggen.

In die 2 weken MOET het gebeuren, geen andere optie :?

Dus voor de bevalling ben ik wel geinstalleerd :mrgreen:

Hoop ik dan maar :shifty:

Mèèèn, dat is een klus! Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje voorspoedig verloopt. Slim om ook wat uit te besteden.

Let goed op jezelf hè! (Luisteren naar Mamalena, :wink: )

Je wijdt het huis trouwens wel meteen goed in zeg, met een bevalling (mocht je thuis bevallen). Een nieuw huis, een nieuw leven met een nieuw leven. Moooi…Veel succes met de verhuizing en de laatste loodjes!

Nee, rotzooi van de bevalling mogen ze in het ziekenhuis opruimen :stuck_out_tongue:

(waar ze trouwens doodserieus vragen of je de placenta mee wil in een zakje :sick: )

Schilfers zijn weer weg ondertussen, de zwarte/paarse waas/stippen zijn er nog, net of het verschimmeld is :sick:

Zijn je (.)(.) misschien over de datum? :lol:

:lol:

Nou ik heb het ook en geef echt geen borstvoeding. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook. De ene dag veel de andere dag zit er niks.

Oh, bah, dan ben jij ook over de datum!