Mijn zoontje is nu 3 maanden en ik moet as vrijdag weer aan het werk en ga dan kolven. We hebben de afgelopen weken al geoefend met de fles en kolven en dat gaat erg goed. Hij drinkt alleen heel snel en heeft daarna nog wel zuigbehoefte (na een paar minuten huilen is het weer een vrolijk mannetje).
Maar, tot vandaag gaf ik 150 ml in de fles, dan huilde hij wel eventjes en was dan stil en tevreden.
Vandaag ging hij voor de 2e keer wennen bij de gastouder en had ik te veel melk ontdooit. Had een fles van ongeveer 180 meegegeven, maar had niet gedacht dat hij hem op zou drinken, nou hij was helemaal leeg!
Oja elke keer als Luuk de fles heeft gehad heb ik gekolfd. Ik haal er dan 150 ml uit. Ik weet dat mn zoontje er misschien wel veel meer uit haalt, maar als hij echt flessen van 180 nodig heeft moet ik dus meerdere keren kolven voor 1 voeding. Herkennen jullie dit? Als hij echt meer nodig heeft kan ik natuurlijk altijd die neusspray nog vragen bij de HA, misschien dat dat wat zou helpen…
Dus nu vraag ik me af hoeveel ik mee moet geven :think: …
Iemand goede ideeen/ adviezen?
Ikl gaf standaart meer dan dat ik kolfde, dit omdat ze er zelf dus idd. meer uit halen…
Omdat mijn productie ook nog eens minder werd zodra ik aan het werk ging moest ik idd. extra kolven, zeker de eerste tijd.
Niet altijd leuk maar ja het is wel voor het goede doel
Bedankt, ben ook zeer benieuwd wat mijn productie gaat doen als ik weer naar het werk moet (file, stress etc…)
En hoeveel melk kregen jullie kindjes van maanden in een fles?
onze oudste drink nooit zo veel, 100 cc. kolfde ik en hij dronk dan meestal 120/130 cc.
Bijde 2e kolfde ik 180cc maar die drink helemaal niks :roll:
weigerde echt alle soorten flessen die er zijn, ''s nachts kwam hij dan om de 3 uur :mrgreen:
Bij de derde kolfde ik ook iets van 180cc maar ook zij weigerde helaas de fles :?
succes!