Weekendje weg

Ik ben helemaal blij. Voor onze verjaardag krijgen mijn man en ik een weekendje weg cadeau.

Voor het eerst in ruim 8 jaar weer eens samen.



Maar ik heb toch eigenlijk geen idee waarheen, haha.

Het zal van het najaar zijn, ik gok ik november.

We zijn absoluut geen mensen van een stad bezoeken oid, het liefst natuur.



Iemand een leuke tip?

Limburg/Gulpen, kun je leuk wandelen en heb je Thermen2000 in de buurt.

Texel, leuk voor wandelen en fietsen.

Belgische Ardennen, leuk huisje huren met sauna/bubbelbad, als je heel actief wil zijn kun je daar echt van alles doen (raften o.i.d.) en sowieso leuke natuur.

Zuid-Limburg valt hier altijd erg in de smaak.

Vorig jaar november zijn mijn man en ik een weekend naar Zeeland geweest, was ook erg leuk!

Landgoed Lauswolt in Friesland! :thumbup:

Pipowagen in Heythuysen (limburg)

@Tamma wrote:

Iemand een leuke tip?




Tips genoeg, maar ik heb wel een richting nodig :mrgreen: Er zijn zoveel mooie en leuke gebieden!

Ik zou lekker naar Texel gaan. Uitwaaien aan het strand. Heerlijk. Door de reis met de boot voelt het nog extra als vakantie.

Veel plezier

@cees77 wrote:

@Tamma wrote:
Iemand een leuke tip?




Tips genoeg, maar ik heb wel een richting nodig :mrgreen: Er zijn zoveel mooie en leuke gebieden!




Richting maakt niet uit, als het maar natuur is en geen stad :wink:

@meisje1974 wrote:

Ik zou lekker naar Texel gaan. Uitwaaien aan het strand. Heerlijk. Door de reis met de boot voelt het nog extra als vakantie.

Veel plezier


Hier sluit ik me bij aan, die bootreis maakt het altijd wel speciaal!

Bij mijn favorieten heb ik al een hele tijd een vakantiehuisje opgeslagen (nooit geweest, maar op de foto’s ziet het er zo mooi uit, dus toch bewaard), op Vlieland, zoek maar eens op ‘vlierus’, misschien is dat wat?



En behalve de waddeneilanden, vind ik ook de Ardennen erg mooi, prachtige natuur en vanwege het ‘in het buitenland’ zijn, geeft dat echt een vakantiegevoel.

Luxemburg idem, dat is vooral ook leuk als je houdt van kastelen bekijken.

Maar ik weet niet hoe ver weg je wil gaan voor een weekend?

Zeeland; bijv. Veere of Burgh Haamstede.

@Tamma wrote:

@cees77 wrote:
@Tamma wrote:
Iemand een leuke tip?




Tips genoeg, maar ik heb wel een richting nodig :mrgreen: Er zijn zoveel mooie en leuke gebieden!




Richting maakt niet uit, als het maar natuur is en geen stad :wink:




Garderen op de Veluwe

Berg en Dal bij Nijmegen in de bossen

Geuldal in Zuid Limburg

De Veenhoop in Friesland tussen de uitgestrekte velden en meren

De Zeeuwse kust

Noordwijk vanwege de kustlijn

Terschelling

Werkendam of Drimmelen bij de Biesbosch

Arcen vanwege de bossen en het water (de Maas)

Sint Anthonis vlakbij mooie bossen



Genoeg zo :wink:

Super tips allemaal. dank jullie wel!

de bonte wever in assen.

(nooit geweest, maar drenthe vinden wij prachtig, en de bonte wever heeft leuke aanbiedingen momenteel)

Zeeland is heerlijk! Vooral als je neit op een massaal vakantiepark zit… dus daar kun je miss wel een natuurhuisje vinden? lekker in de natuur etc. en ik zag laatst deze website, misschien zit daar iets voor je tussen? https://www.vakantiezeeland.com/natuurhuisjes