Weekendje weg

Wij willen nog graag een weekendje weg in het najaar.



Liefst wel met zwembad erbij.

Waar je lekker uit eten kunt gaan.

Waar je heerlijk kunt wandelen.

En even shoppen is ook meegenomen.



We gaan met de kinderen dus we zoeken eigenlijk geen hotel, tenzij het een hotel met een familiekamer/appartement is.

Een kasteel misschien ?



Wie heeft dé tip voor een heerlijk weekend uit ?

wij gaan naar het sinterklaas weekend in centerparcs (eind november) en ik heb op de site gezien dat je ook voor het na jaar nu extra korting krijgt dus wie weet een leuk weekendje voor een leuke prijs

Ik vind de “inpakken en wegwezen”-actie van de Roompot goed :thumbup: !

Wij zijn deze zomervakantie naar Bad Bentheim geweest voor een hele goede last minute-prijs! Super mooi, nieuw park met een geweldig modern zwembad. Het zijn ook grote, luxe huisjes. Sommigen met sauna.

O ja, en heeeeeerlijke schnitzels :drool: !!!

Hmm Duitsland, dat vinden we in ieder geval leuk.



En welk Centerparcs park is het leukste ?



Brabant trekt ons ook wel en anders de Veluwe.

Wij hebben genoten van een weekend Cochem met Roompot vorig jaar. :thumbup: Maar ook Weerterbergen vind ik een fijn park van ze dat heeft iig een mooier zwembad dan Cochem.

Met kids kom je toch al vaak op een park uit, lekker veel speelmogelijkheden en ruime huisjes. Er is een site die alleen maar bungalows met leuke prijsjes erop heeft staan. En ik kan je ook zeker het Center Parcs Mystery weekend aanraden. :mrgreen: Dat is iets wat wij zeker nog gaan boeken na ons laatste weekend CP. :thumbup: Daar hebben ze toch echt de mooiste zwembaden. :oops:

Zou ik de link ook mogen zeemeermin?

Het park in Cochem zijn we ook een keer geweest via vakantieveilingen.

Mooie huizen maar wel een kaal park en een niet zo’n geweldig zwembad.

Wel heerlijke verse Duitse broodjes :drool:



CP mystery, dat klinkt interessant.



Zeemeermin, ik zou de link graag willen zien!

wij zijn naar de hoge venen in belgië geweest. leuk hotelletje met familiekamer, zwembad, speeltuin en midgetgolfbaan erbij. Dagje naar plopsa Coo geweest, beetje winkelen in eupen, spa, malmedy, wandelen op de hoge venen. en kasteel metternich/reinhardstein op 5 min met de auto! (ja, die van anubis! :wink: )



laat het maar even horen als je meer wilt weten.

@Zeemeermin wrote:

Karin en Rhode… jullie hebben beiden een PB!




Bedankt, ziet er super uit :thumbup:

Misschien niet voor dit najaar, ze zitten al aardig vol maar vast voor een andere keer!

Het ziet er idd echt geweldig uit!



Persoonlijk vind ik het echt een gemis als er geen Wifi is. Maar dat komt door onze hobby. Wij gaan overal en nergens geocachen (wandelen met gps) en dan is Wifi echt heel fijn om alle routes enzo nog eens na te kijken voor vertrek.

En als ik heel eerlijk ben, vind ik Wifi tegenwoordig ook onmisbaar in vakantiehuis. het is fijn om meteen te op te kunnen zoeken wat voor weer het wordt, wat er in de buurt te doen is, welk restaurant, welk zwembad etc. Maar goed, wij zijn een ICT gezin en sjouwen altijd wel met een Ipad, laptop of pc voor info.

Niet dat wij de hele dag met de computer bezig zijn, integendeel, maar halen onze info hier graag vandaan.

Of course :smiley: Ik ben in ieder geval erg enthousiast :thumbup:

Ik vind de combi zo leuk: Op een boerderij waar de kinderen mee mogen helpen en dan de luxe met boerentint. Handdoeken, bedlinnen, wijntje, kaasje, wasmachine, mooie inrichting en voldoende slaapkamers.

Wifi mag niet ontbreken nee.



Ik heb ook een leuk adresje in Ermelo. Met sauna en hottub & houtkachel in de tuin. Ook zo heerlijk!

Haha jawel hoor, ze zijn nog steeds volop bezig in het huis en de website is nog niet klaar maar heb wel een MP link voor je.

Komt ie! :smiley:

Zeemeermin, zou ik ook het linkje mogen met jouw tip. Ben wel erg nieuwsgierig geworden! Alvast bedankt.

ow zeemeermin, dat klinkt leuk! zou ik een linkje mogen???

Ooohhh, nu ben ik ook geïnteresseerd! Mag ik ook een linkje, plies :pray: Van allebei graag! :shifty:

@crien wrote:

Ooohhh, nu ben ik ook geïnteresseerd! Mag ik ook een linkje, plies :pray: Van allebei graag! :shifty:




Het adresje van Zeemeermin, google op logeerderij.

Het adresje van mij met hot tub en sauna, is in Ermelo. Zoek op marktplaats op hottub Ermelo.

Allebei hartstikke leuk! :thumbup: Bedankt!

Ik heb een super-adresje in Brabant.

Een huisje op een boerderij in bedrijf. Lekker banjeren tussen de beestjes dus. Met heel veel tips over uitgaansgelegenheden en (indoor)speeltuinen in de buurt. Weet alleen niet hoeveel geld jullie te besteden hebben. Het is niet goedkoop!

Wil je meer weten laat maar weten, dan pb ik je een link!

Karin en Rhode… jullie hebben beiden een PB!

Mooi he? Wij gaan in September weer…



Wel leuk om erbij te melden…

Handdoeken, bedlinnen, keukenlinnen + afwasborstel, koffie (espressomachine), thee, flesje wijn, stuk kaas krijg je van het huis. Vooral een kast vol handdoeken is heerlijk om niet mee te hoeven nemen vanuit huis.



Vaatwasser, wasmachine ook aanwezig.



Mensen zijn super gastvrij. Ze hebben 2 zoontjes van 2 en 4 waar de kinderen ook mee mogen spelen.



In de tuin een trampoline en ik geloof nu zelfs ook (op aanraden van ons :wink: ) een zandbak.



Veeeeeeel koeien en elke dag kans op de geboorte van een kalfje. Kinderen mogen mee op de tractor, helpen op de boerderij.



Er is geen internet-aansluiting! Maar als je tips wil hebben, het gastenboek ligt er met heel veel info. Verder willen ze je wel op weg helpen door info op te zoeken op internet.



Echt helemaal top!!