weekendje weg!

Ik heb een weekendje weg geboekt, helemaaaal leuk, alleen ik vroeg me zomaar iets af…



Ik heb aangegeven dat we zondagavond al vertrekken (ivm school van Lys), maar op de factuur staan alle kosten zoals overnachting van de hond, toeristenbelasting ed voor 3 nachten ipv 2.



Is dit normaal? Dan ga ik natuurlijk niet zeuren :wink:





overigens gaat het totaal over 11 of 12 euro ofzo, dus het valt wel mee, maar toch.

zelf zou ik nu je meisje nog geen 5 is bij school aangeven dat ze er op maandag niet is :angel: en dus lekker van die 3 nachtjes gebruik maken en heerlijk genieten voor waarschijnlijk de laatste keer een lang weekend buiten het hoogseizoen :thumbup:

ik kan zelf de maandag ook geen vrij krijgen :wink: dus ik moet echt terug :lol:

enne voor de meivakantie was ze ook al een week extra vrij ivm vakantie Mallorca 8)

ik heb gisteren pas geboekt overigens :angel: (voor as weekend)

Volgens mij is dat normaal hoor.

Ik weet niet waar je naar toe gaat maar als je eerder weggaat bij Roompot dan kun je dat aangeven bij de receptie daar en dan krijg je de toeristenbelasting van die ene overnachting gewoon teruggestort tegelijk met je borg.

@annette77 wrote:

Ik heb een weekendje weg geboekt, helemaaaal leuk, alleen ik vroeg me zomaar iets af…



Ik heb aangegeven dat we zondagavond al vertrekken (ivm school van Lys), maar op de factuur staan alle kosten zoals overnachting van de hond, toeristenbelasting ed voor 3 nachten ipv 2.



Is dit normaal? Dan ga ik natuurlijk niet zeuren :wink:





overigens gaat het totaal over 11 of 12 euro ofzo, dus het valt wel mee, maar toch.




Ja hoor, dat is volkomen normaal. je hebt nl. een accomodatie geboekt voor een weekend en dat is van vrijdag tot maandag. Of jij dan wel of niet in die accomodatie gaat zitten is jouw keuze; het is gereserveerd voor jou. Anders zou je moeten kijken naar een verhuurder die accomodatie per nacht verhuurd.

ok, bedankt, dan laat ik het zo :thumbup: