weekendje weg

Mijn mannetje vertrekt 3 juni voor 3 maanden naar afghanistan :?

Nou wou ik hem graag even verassen voor volgend weekend. Even iets leuks doen met zijn twee.

Mijn moeder wil wel oppassen op de kids dus dat is geregeld.

Wie weet iets leuks voor een weekendje weg?

Iets aparts ofzo. :slight_smile:

Alvast bedankt :-*

@ank83 wrote:

Mijn mannetje vertrekt 3 juni voor 3 maanden naar afghanistan :?

Nou wou ik hem graag even verassen voor volgend weekend. Even iets leuks doen met zijn twee.

Mijn moeder wil wel oppassen op de kids dus dat is geregeld.

Wie weet iets leuks voor een weekendje weg?

Iets aparts ofzo. :slight_smile:

Alvast bedankt :-*






HOuden jullie van wijn?

Overnachten in wijnvat…



Of anders mmmh ik moet je ff linkje pb’en is echt super romantisch ik mail je ene link!

@veertje wrote:

@ank83 wrote:
Mijn mannetje vertrekt 3 juni voor 3 maanden naar afghanistan :?

Nou wou ik hem graag even verassen voor volgend weekend. Even iets leuks doen met zijn twee.

Mijn moeder wil wel oppassen op de kids dus dat is geregeld.

Wie weet iets leuks voor een weekendje weg?

Iets aparts ofzo. :slight_smile:

Alvast bedankt :-*






HOuden jullie van wijn?

Overnachten in wijnvat…



Of anders mmmh ik moet je ff linkje pb’en is echt super romantisch ik mail je ene link!




Ergggg leuk!!!

Maar wel rete duur :silenced:

je hebt van die aanbiedingen, misschien eens googlen op de woorden aanbiedingen en weekendje weg…

of hotelovernachtingen in een stad… moet je die combi ff googlen, is ook altijd wel leuk.

Leuke hotel suite in het hotel met die valk? Vaak wel leuk arrangementen!

De suites zijn luxe en vaak voorzien van een jacuzzi enzo :smiley:

Mijn exman zit daar…en als ik 'm nou zou willen


verassen
:mrgreen:

(zou iedereen dat snappen..)

Ik neem aan dat je dat niet wilt en gewoon ook na 't weekend nog van 'm wilt genieten..


Kijk eens op weekendje weg..daar staan altijd leuke aanbiedingen.. Ook kun je eens kijken in de Flair..zij hebben eens in de zoveel tijd ook aanbiedingen..

ik snap hem, maar het is een veelgemaakte fout… ik neem aan dat ze hem wil verrassen en niet ver-assen… :silenced: :shifty:

:mrgreen: :mrgreen:

Wij gaan geregeld een weekendje weg (naja vorig jaar dan haha dit jaar nog niet van gekomen) gaan wij graag naar Valkenburg. Mooie omgeving, veel te zien/doen en leuke restaurantjes. Midweekje na ons trouwen zaten we er voor 120 euro voor 2 pers, 2 nachten en ontbijt.

Bilderweg heeft leuke arrangementen,



en ook hele leuke kasteeltjes in Limburg voor een weekendje weg.



Petri

Bedoel je niet Bilderberg Petri?

Ik ken wel de bilderberg hotels namelijk met idd leuke kasteeltjes.

Ik bedoel Bilderberg, foutje. Zji hebben leuke arrangenmenten met verschillende thama’s.



De kastelen ken ik volgens mij van “weekendjeweg”, wij zijn in Vaalsterbroek en nog zoeen in Zuid Limburg geweest.



Petri

@Cell wrote:

ik snap hem, maar het is een veelgemaakte fout… ik neem aan dat ze hem wil verrassen en niet ver-assen… :silenced: :shifty:




:thumbup: :lol:

ben je der al uit? :smiley:

Ik ben met mijn man ooit een nachtje gaan slapen in het kleinste hotel van de wereld, in Eenrum (met maar één kamer) Ook heel leuk! :thumbup: