Hallo,
De titel zegt het eigenlijk al we zoeken een weekendje weg met 4 kids+hondje maar doordat er overal lakenpakket verplicht is loopt het qua prijs erg omhoog.Ik kijk al regelmatig op MP maar dat zijn allemaal parken waar dit wordt gerekend.Ik dacht misschien zijn er onder jullie die iets leuks weten om er een weekend tussen uit te gaan voor een redelijke prijs??Het moet echt niet boven de 100 euro uitkomen.Ja ik weet das niet veel maar soms heb je wel leuke aanbiedingen alleen misschien zie ik die dan niet en jullie wel
Danielle
Geen idee, maar misschien kun je via vakantieveiling wel een leuk weekendje weg scoren voor een schijntje?
Wij zijn een keer naar een huisje van Roompotparken gegaan en daarbij was een lakenpakket niet verplicht. Alleen huur van het huisje, reserveringskosten en toeristenbelasting.
Wij zijn afgelopen weekend op roompot geweest via vakantieveilingen en we hebben ongeveer met alle kosten erbij 100euro betaald, lakens zelf meegenomen alleen de hond niet opgegeven (wel huisdiervriendelijke bungalow genomen). Anders moet je die 65euro waarborg als schoonmaakkosten betalen en voor die paar nachten vinden wij dat zwaar nutteloos voor onze hond. We hebben het huisje schoner achtergelaten dan we het aantroffen en geen ‘hond’ die het controleert.
Ik zou dus op vakantieveilingen kijken, daar kom je toch best leuke aanbiedingen tegen…of kijk op bungalows.nl daar staan ook af en toe leuke aanbiedingen op.
@mama van anne wrote:
Wij zijn afgelopen weekend op roompot geweest via vakantieveilingen en we hebben ongeveer met alle kosten erbij 100euro betaald, lakens zelf meegenomen alleen de hond niet opgegeven (wel huisdiervriendelijke bungalow genomen). Anders moet je die 65euro waarborg als schoonmaakkosten betalen en voor die paar nachten vinden wij dat zwaar nutteloos voor onze hond. We hebben het huisje schoner achtergelaten dan we het aantroffen en geen ‘hond’ die het controleert.
Ik zou dus op vakantieveilingen kijken, daar kom je toch best leuke aanbiedingen tegen…of kijk op bungalows.nl daar staan ook af en toe leuke aanbiedingen op.
Inderdaad belachelijk dat je als een Hond mee gaat je 65 Euro kwijt bent aan de Schoonmaak.
Is inderdaad een tip om eens op Vakantieveiling te kijken, want volgens mij is het zo boeken toch duurder. Of je moet net een goede aanbieding krijgen.
Dank jullie wel voor de tips.Toch dacht ik te lezen bij Roompot dat je verplicht lakens moet afnemen twv 6,75 p.p.Mama van anne waar zijn jullie geweest?
Danielle
@tweetyytennis wrote:
Dank jullie wel voor de tips.Toch dacht ik te lezen bij Roompot dat je verplicht lakens moet afnemen twv 6,75 p.p.Mama van anne waar zijn jullie geweest?
Danielle
Wij zijn bij de weerterbergen geweest, dat is nogal een stuk rijden voor jullie

bij centrparcs ben je niet verplicht de lakens af te nemen. voor een weekendje nemen we ons eigen beddegoed mee.
@tweetyytennis wrote:
Danielle
Op de site van Roompotparken kun je bij het boeken aangeven of je een lakenpakket neemt, maar hij staat standaard niet geactiveerd.
Wij zijn naar Arcen gegaan, via hun eigen site geboekt, een last-minute in de herfstvakantie, een midweek voor nog geen 200 euro, zonder lakenpakket.
Ik heb altijd mijn eigen lakens meegenomen als we een huisje of stacaravan oid namen. Nooit meegemaakt dat dit verplicht was ofzo.
In sommige huisje word je verplicht er voor te betalen.
Niet verplicht voor het te gebruiken, maar je betaald er wel ongeveer 8 Euro pp voor. ( Voordat geld kun je iets anders doen, zo denk ik )
Ik neem ook altijd liever mijn eigen spullen mee.
Bij landal is t verplicht, roompot niet.
Wij doen t alijd wel, scheelt met een groot gezin toch een grote tas bo spul om mee te nemen.
dank jullie wel voor alle reacties en tips.Ik heb dus duidelijk op de site’s met mijn neus gekeken :oops:
Dit topic mag wel dicht
Danielle