Weekendje weg, natuur

Mijn man en ik gaan voor het eerst sinds we kinderen hebben samen een weekendje weg.

Nu ben ik benieuwd of jullie leuke tips hebben.

We zijn natuurmensen, dus we gaan liever richting een mooi natuurgebied dan naar een stad. (weekendje parijs is echt niet aan ons besteed bijv).

Iemand misschien op een leuk plekje geweest?

naar de ardennen? Of een waddeneiland?

Bij Landal Duc-de-Brabant hebben ze leuke, redelijk romantische blokhutten voor 2 personen!

Staan op een zeer kleinschalig park, aan de rand van het bos. Echt heerlijk vonden wij!

Of ergens op de veluwe, bijvoorbeeld in Otterlo

@Isabel Sofie wrote:

Bij Landal Duc-de-Brabant hebben ze leuke, redelijk romantische blokhutten voor 2 personen!

Staan op een zeer kleinschalig park, aan de rand van het bos. Echt heerlijk vonden wij!

Ik zit dit te bekijken, en dat ziet er wel heel goed uit. Zoiets zoeken we inderdaad!

Ardennen vinden we ook echt heel mooi. Maar ik twijfel of ik voor 2 nachten zo’n eind wil rijden.

Misschien is dit wat: Vlierus (op Vlieland)

Ik ben er zelf nooit geweest (kwam dit toevallig tegen op internet), maar op de foto’s ziet het vrije uitzicht over de duinen er in elk geval geweldig uit.

En verder vind ik Luxemburg ook een mooi land, zowel de natuur als de dorpjes met vele kastelen en ook de hoofdstad is de moeite waard (al is dat niet wat je zoekt … maar misschien op een regenachtige middag of zo)

Ik kwam iets tegen:

Het betere boerenbed, google maar eens.

Ben er zelf nooit geweest, maar ziet er zo leuk uit.

Wij gaan binnenkort naar een huisje in Schoorl, bij het klimduin in Noord-Holland. Als je het leuk vindt, kan ik je de site doormailen.

Mij lijkt het een geweldig leuk (en niet te duur) huisje op een heerlijk plekje. Ben gek op de zee…

Pb me de site maar als je wilt! Het klinkt goed.