Weekendje weg met Pasen

Als ik eerlijk ben zou ik wel lekker met de Pasen t weekend weg gaan en ben al op zoek naar een leuke aanbieding, maar merk al dat je flink soms de hoofdprijs moet betalen.

Heeft iemand een leuke aanbieding voorbij zien komen en wil die graag delen…hoor ik het graag.

1 eis wat we zeker willen is een bungalowpark met een leuk binnenzwembad voor Tim…want zwemmen vind ie geweldig…

Dus kom maar op met de koopjes :mrgreen:

ik lees ff mee

als ik een koopje tegenkom… dan boek hem eerst zelf :oops:

Licht ik daarna hier de boel wel in :lol:

@mamaMarije wrote:

als ik een koopje tegenkom… dan boek hem eerst zelf :oops:

Licht ik daarna hier de boel wel in :lol:

Das goed want op een bungalowpark zal je dan vast niet het laatste huisje hebben gok ik zo…dus roep maar hoor :mrgreen:

Ik sluit me hier ook bij aan, ben ook op zoek naar een huisje voor de paasdagen… en het is nog mijn verjaardag ook dan, dus in plaats van mijn verjaardag te vieren, gaan we er een leuk uitje van maken.

Ik kwam al wat betaalbaars tegen in Bad Bentheim/Uelsen (net over de grens in Duitsland), lijkt me een mooie omgeving, maar de recensies over dat park op internet zijn nogal wisselend, dus ik weet het nog niet.

(heeft ook geen zwembad trouwens, maar dat vind ik ook niet perse nodig)

a.s woensdag komt centerparcs weer met “dol dwaze woensdag” dan kun je van 12 tot 19:00 weekendjes weg boeken met kortingen tot 70% wellicht zit er wat tussen??

Met optimel punten naar Roompot? Dan kan je voor 50%… Ik weet alleen niet zeker of het ook voor het paasweekend geldt…

Wij gaan eind april!

Geen optimel aanbieding met pasen, maar wel leuk aanbiedingen bij Roompot! Zie de colomn aanbiedingen!

Roompot had ik gezien ja en dat is nog best te betalen…

Bij bv Center Parcs heb je bungalowrace maar dan betaal je nog kapitale…belachelijke bedragen…

Wij gaan naar Roompot Beach Resort (Zeeland, met zwembad!) en die stond mega goed op Zoover!

Beter als CP :wink:

Dus dat leek me wel een leuke ervaring!

Ik vind voor die CP prijzen moet je echt kwaliteit krijgen…nou heb op betere parken gezeten en die waren en niet van CP en een stuk goedkoper…

Eens ff een blik op jullie park werpen!

@Mejis wrote:

Ik sluit me hier ook bij aan, ben ook op zoek naar een huisje voor de paasdagen… en het is nog mijn verjaardag ook dan, dus in plaats van mijn verjaardag te vieren, gaan we er een leuk uitje van maken.

Ik kwam al wat betaalbaars tegen in Bad Bentheim/Uelsen (net over de grens in Duitsland), lijkt me een mooie omgeving, maar de recensies over dat park op internet zijn nogal wisselend, dus ik weet het nog niet.

Wanneer ben je jarig? Ik op 5 april! Tweede paasdag dus

Roompot beacht resort is een heel mooi park. Het zwembad vonden wij tegenvallen. Verwcht geen cp achtig gebeuren, maar dat hebben die roompotparken geen van allen geloof ik. De huisjes zijn wel helemaal top!

@Elka wrote:

@Mejis wrote:

Wanneer ben je jarig? Ik op 5 april! Tweede paasdag dus

Ik ook!

Heb je trouwens al op de Landal site gekeken? Die hebben ook best leuke aanbiedingen in die periode.

Ik weet niet wat je budget is en hoe ver weg je wil, maar ik zag bijvoorbeeld Landal Hochwald (in Duitsland, Moezelgebied) een lang weekend voor net onder de 300 euro incl reserveringskosten en zo.

Op dat park zijn wij een aantal jaren geleden geweest (nog zonder Laura toen), en dat was een goede ervaring. Zit een klein zwembadje bij, en een leuke speeltuin. En het is een mooie omgeving.

Zelf zoek ik het iets dichter bij huis, omdat we nog niet zeker weten of we vrijdag al kunnen vertrekken, of zaterdag pas. En ik hoop nog iets te gaan vinden onder de 200 euro, maar dat is misschien wel erg optimistisch :wink:

kan je met pasen ook geen mysterie park boeken van cp??

wij gaan naar een landal park met pasen. Heb en nu al zin in want ons laatste uitje is dan alweer een jaar geleden.

Nee zo’n mysteriepark kan je niet boeken…heb ik net zitten kijken…

Heb me ook zitten bedenken dat ik met mn airmiles zou kunnen boeken, want dan is het ook goed te betalen…en heb er genoeg, maar helaas nog maar keus uit 5 parken/huisjes…dus moet ff kijken welk leuk park er daar misschien bij zit…

Ik heb voor Pasen een lang weekend geboekt bij Landal met airmiles. 50% korting en nu betalen we maar € 259,00 :thumbup:

ik vind de Roompotparken prima!!

Leuke aanbiedingen en in de vakanties erg leuke animatie dingetjes voor de kids!!!

@Danielle77 wrote:

Ik heb voor Pasen een lang weekend geboekt bij Landal met airmiles. 50% korting en nu betalen we maar € 259,00 :thumbup:

Welk park ga je?

@El73 wrote:

@Danielle77 wrote:

Welk park ga je?

Heihaas in Putten