Weekendje weg met baby van 12 weken

Eind september gaan we een lang weekend weg met een club familie en vrienden. We zijn totaal met 10 volwassenen en ons meisje van dan 12 weken.

Waar moeten we aan denken (buiten natuurlijk de normale dingen zoals campingbedje, eigen spulletjes, voldoende kleding etc)?

En hoe gaat het met zo’n kleintje in het zwemparadijs? Na een kwartiertje (of tot wanneer ze het lekker vind en niet te koud krijgt) het badje uit en dan weer lekker afdrogen en aankleden? Kan ze dan nog wel bij ons in het zwemparadijs blijven (het is daar wel lekker warm :)) of kunnen we dan beter de plaza in gaan ofzo?

Ik ben echt nog een onwijze leek op dat gebied, gelukkig gaat mijn moeder mee (die heeft er zelf 2 opgevoed dus weet intussen wel hoe of wat :wink: ), maar hebben jullie misschien nog bepaalde tips en trucs?

Meenemen:

-lekkere fleecedeken voor in box zwembad

-badjasje

Wij zijn ook met tanisha naar een parc geweest (centerparcs) is heel goed bevallen. Wij zijn gewoon net zo lang met haar gaan zwemmen tot zolang ze het leuk vond. En ze sliep heerlijk in die boxen daar dus je kan daar gewoon blijven!

Indd lekker een iets wat dikker laken/dekentje voor in de box op het zwembad.

En je kunt makkelijk lekker in het zwembad blijven hoor ze slapen gewoon in de box daar, of je neemt je kinderwagenbak mee naar binnen kunnen ze ook lekker in slapen.

Hier sliep ze dan gewoon in een pampertje of rompertje het is warm zat in zo’n zwembad.

badjasje voor een babytje van 12 weken zou ik niet doen, maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Vind een rompertje of alleen in een pampertje al warm zat. En als ze uit het water komt meteen in een badcape.

Lekker zwemmen en daarna lekker in een box met badcape of iets of in de maxicosi… gaat super! Veron sliep dan altyd en wij wisselde af met familie wie er bij hem bleef

Heel veel plezier alvast :thumbup:

Ik lees mee. Gaan half oktober weekje naar centerparcs.

oooh wat leuk! lekker ff genieten met je gezinnetje!!!

vergeet vooral haar lievelingsknuffel en speen niet!

veel plezier! en daarna foto’s zien!

Met beide meiden zijn we weggeweest toen ze zo rond de 13/14 weken waren. Volgens mij hoef je verder nergens om te denken dan idd alleen hun eigen spulletjes. De babygym was hier rond die tijd zwaar favoriet en die is beide keren met veel plezier gebruikt.

Met Nikkie zijn we toen gaan zwemmen en idd. ze koelen snel af. Daarna kan ze vast nog wel even lekker in het wembad blijven. Ik zag laatst zelfs een kindje dat lekker door Mamma op een aankleedkussen (van het zwembad) met handdoek was gelegd en zo in slaap viel. Dat kan dus ook nog.

Veel plezier!

Ik zou ook een speelkleed of boxkleed meenemen zodat hij op de grond kan liggen. Je kan ze ook op een lage tafel leggen, dan heb je gelijk een soort box.

beetje laat, maar heb een tijdje geen tijd gehad om te reageren… :oops: maar superbedankt voor de tips, daar kan ik zeker wat mee (vooral die tips voor in 't zwembad :thumbup:).

Ik heb er zin in :dance: