In mei wordt ons pap 60, en gaan we met ons gezin een weekendje weg.
We zijn dan met 8 volwassenen en 2 kindjes (peuter van net 2 en een baby van 3 maanden).
Ik ben al een tijdje op internet aan het snuffelen, maar kan hét nog niet vinden.
We willen een leuk huisje, al dan niet op een park, kindvriendelijk (dus niet bijvoorbeeld meteen aan het water… ik zie onze ondernemende peuter al gaan… :shifty: ), met kinder(camping)bedjes, kinderstoel etc.
De locatie maakt eigenlijk niet zo heel veel uit.
Iemand leuke tips/ideeën/ervaringen?
Bedankt!
Ik lees mee wij moeten straks 2 x 8 a 10 persoonshuisjes met ongeveer dezelfde wensen.
Ik heb al gekeken bij de Roompot vakanties , Landal en Centerparcs maar die laatste 2 zijn zo ontzettend duur.
Dus ben benieuwd…
Wij zijn twee jaar geleden met een groepje naar Landal 't land van Bartje geweest :thumbup: . Supermooie rietgedekte "boerderijtjes"met sauna, bubbelbad en zonnebank. Op het park zelf is ook genoeg te doen en om de zoveel meter een speeltoestelletje. Wij vonden het super iig!
molenheide
Rabbit Hill!
wil je in 1 huisje of meerdere huisjes?
Rabbit hill heeft maar huisjes tot 8 personen.
Aelderholt van landal heeft een 10 persoonshuis. in de omgeving veel te doen en op het park ook
ik vind het niet zo duur hoor. deel maar door het aantal personen en dan valt het vaak nog wel mee. Mits je niet midden in een kindervakantie gaat natuurlijk
land van bartje lijkt mij ook heel erg leuk. wij gaan nu naar het vennenbos in december. daar hebben ze ook een 10 persoons huis
Kleilutte.nl
Wij zijn 5 jaar geleden met 8 volwassenen en 2 kinderen (1 van 5 en 1 van 1,5) naar het Land van Bartje geweest.
Het huis was groot genoeg, de bedden waren best wel goed en een lekker groot grasveld en wat kleine speeltuintjes om op te spelen.
Libema heeft ook wel wat, is ook erg leuk voor kinderen.
Moleheide zijn wij ook al 3 x geweest idd erg leuk! Maar dan moet je echt de luxere huisjes hebben zeker als je met meerdere in een huisje bent. En ik vind de nieuwe huisjes te duur in verhouding met het park maar dat is een mening.
Maar voor jonge kinderen en mooi weer is het helemaal top!
Land van Bartje is wel een aanrader. Ook een leuke speelboerderij voor de kinderen. Die van ons was er niet weg te slepen :mrgreen: !