Weekendje sleeën in Duitsland?!

Wij willen niet op echte wintersport, maar juist buiten bekend wintersportgebeid een weekendje gaan sleeën en spelen in de sneeuw met onze jongens :inlove: Het zal vanwege het weer een echte Last Minute worden denk ik, maar we hebben tot nu toe geen idee waar we nou terecht kunnen :shifty: Het moet niet te lang rijden zijn, dus een beetje West- Noord Duitsland en graag een vrijstaand huisje ofzo (wij hebben nogal luidruchtige kinderen :oops: :wink: ). Er moeten wel een beetje lekkere heuvels zijn om van af te sleeën en te ravotten :wink: Heeft iemand ervaring of ideetjes? Als het van het weekend al goed (sneeuw-)weer wordt willen we dit weekend al weg :lol:

Stuur je even een pb

:thumbup: ik w8 af :wink:

Dankjewel voor de leuke tips :thumbup:

Meer tips/ervaringen/ideeën zijn welkom hoor :wink:

Sauerland :thumbup:

Winterberg, Willingen…zoiets?

In Winterberg zit zelfs een bungalowpark, hartstikke leuk!

http://www.roompot.nl

Goedkope aanbieding bij Ferienresort Cochem, errug mooi daar!!!
Zijn wij afgelopen herfst geweest :thumbup:

Liefs!

cochem en winterbergen zijn absoluut aanraders!

(ben er zelf trouwens nooit geweest, maar mijn ouders gaan daar vrijwel jaarlijks heen)

Dankjulliewel, is weer lekker loervoer voor vanaaf met Tim samen :thumbup: :thumbup:

Centerparcs in Willingen is helemaal :thumbup: voor jouw doel!

Thnx :thumbup:

heb je een idee hoe laat je morgen komt?? en wat drinken je mannen? ik heb nl alleen melk, thee, ranja, roosvicee laxo en appelsap in huis…

Zit je nou gewoon mijn topic te vervuilen :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-* Nou, ik wil proberen hier tussen 9 en half 10 weg te rijden en het is 1 uur en 40 minuten rijden… Ik ga uit van 2 uur met eventueel wat oponthoud onderweg :wink: dus 11 uur a half 12 bij jou. De jongens drinken roosvicee, oploslimonade, maar ook prima gewoon lekker kraanwater hoor :lol: Dat drinken ze hier eigenlijk altijd en limo krijgen ze eigenlijk alleen als visite dat ook drinkt :shifty: Ligt er bij jullie trouwens sneeuw??? Want anders moet ik wel ff wat extra kleren meenemen voor de jongens, dan kunnen ze lekker in de tuin spelen met Fietje :inlove:

laat mij ook eens een topic vervuilen :stuck_out_tongue: hier ligt wel sneeuw, maar niet zo heel erg veel. Maar een setje reservekleren is altijd handig, je weet nooit wat ze gaan doen morgen :smiley:

Ja maar ik bedoelde sneeuwkleertjes en laarsjes enzo :lol: Extra kleren neem ik sowieso wel mee als ik zo’n eind weg ga :thumbup:

owwwww ja zeg dat dan! :stuck_out_tongue: ik heb morgen ook wel nina, dus die kan nog niet zo heel lang mee naar buiten maar nu ligt er eigenlijk te weinig sneeuw om echt in te ravotten. Wel hebben we hier achter ons huis een speeltuintje met een klimrek, schommel en glijbaan, en misschien dat ze dat wel even leuk vinden als uitlaatklep als ze druk zijn. En daar zal best wel wat sneeuw liggen, dus neem het maar mee, kunnen we altijd bekijken of ze het nodig hebben. toch? heb er in elk geval ziin in en sophie heeft net een lekkere cake gebakken voor onatan :inlove:

wij gaan al jaren naar een geweldig gasthof in een super gehuchtje, niet ver rijden van de grens met Limburg. Het is een familiebedrijf met echt een fantastische keuken. Het ligt aan een mini-skigebiedje met 2 liften en genoeg plek om heerlijk te sleeen. Ze hebben tegenover hun gasthof ook een ferienwohnung met 2 slaapkamers.

ik ben er weg van, we gaan in de carnavalsvakantie met m’n ouders er weer heen. Lieve mensen, er wordt goed voor je gezorgd en je kunt ook mooi wandelen in de omgeving. Aan het eind van de weg in het gehucht is een ‘skischool’ met een leuke bruine kroeg waar je op zondagochtend ook heerlijk kunt brunchen. En ik vind het zo’n leuke plek omdat je er niet de massa’s hollandse toeristen hebt zoals in het Sauerland…

genoeg reclame gemaakt? 8) :mrgreen:

http://www.landgasthof-steinberg.de/

http://www.actievandedag.nl/weekend

Hier staat het park wat ik bedoel :smiley: