We gaan binnenkort met kids van bijna 4 en 5 , 3 dagen naar Noordwijk. Als het goed weer is zitten we natuurlijk de hele dag in het zand maar wat is een aanrader bij slecht weer?
Space Expo, is dat bijvoorbeeld ook voor kleintjes (ze zitten wel in een ruimteperiode nu)?
Leuk zwembad?
Indoorspeeltuin?
Bedankt!
Noordwijk kun je ook best gezellig winkelen, ook op zondag dacht ik…
Weet niet of je een goede wagen hebt waarmee je over het strans kan, maar dan met de bus naar Katwijk en lopen naar Noordwijk, of andersom, ligt aan de wind
Noordwijk heeft een mooie en lekkere Mac, da´s ook wel lekker om te weten…
In Leiden heb je evt die tentoonstelling over het menselijk lichaam, weet zo even niet meer hoe het heet…
Dan loop je zeg maar, dóór het lichaam heen…
Leiden zelf ook leuk om te shoppen. Zit ook een bioscoop.
@wisje wrote:
Weet niet of je een goede wagen hebt waarmee je over het strans kan,
Nee wagen hebben we al enige tijd niet meer. Ik ga eens opzoeken van het museum in Leiden! Ze vinden anatomiepopjes ook erg interessant.
Hmm, dat menselijk lichaam wordt het niet. Kinderen tot 6 jaar zijn niet toegestaan omdat het te indrukwekkend kan zijn.
Ach jammer, dat wist ik niet… Maar goed dat wij het nu ook weten, want B´Elanna wilde ook… En dat kan dus niet met Benthe
Het zwembad in Noordwijk zelf vind ik niet zo bijzonder; maar die in Noordwijkerhout en Oegstgeest bijvoorbeeld zijn best leuk.
Er is in Noordwijkerhout een indoorspeeltuin en verder zijn er nog een paar in Leiden. Maar wij gaan daar nooit heen dus ik weet niet welke de leukste is.