Weekend weg drenthe of overijssel

Hai meiden



Is er iemand die een leuk park of iets weet voor een weekend weg.

Ik wil met mijn zusje en onze 2 kinds een weekend weg. Iets waar ze kunnen zwemmen en waar we lekker kunnen relaxen.

Het zal zijn eind juli dus mag ook voor iets mooier weer (nemen we dan even aan :mrgreen: )

De Huttenheugte (CP) heeft een superzwembad!. En een groot meer waar het park omheen zit, ’ t is maar net of je dat prettig vindt.

En is vlakbij Plopsa.

Wij zijn net terug van ‘Het land van Bartje’, in Ees, bij Borger.

Super park!

Land van Bartje is inderdaad erg leuk.Volgens mij is het zwembad daar ook net vernieuwd (buitengedeelte kan overdekt worden met slecht weer).



Ze hebben overigens veel regen voorspeld voor eind juli en augustus

Het zwembad is idd net vernieuwd, is heel mooi geworden!

aelderholt van Landal helemaal super. en veel in de omgeving te doen ook. maar ook op het park zelf genoeg te doen

aelderholt, land van bartje en de hellendoornse berg van landal. We hebben ze alle3 gehad. Welke ik nu het leukst vond kan ik eigenlijk niet zeggen. Laatste park heeft een klein zwembad, eerste park ook volgens mij, weet ik niet meer precies. Maar bij hellendoorn hadden we een kinderbungalow met trampoline in de tuin en die vonden ze hier helemaal geweldig!!

parc sandur van cp was erg leuk, vlakbij emmen en plopsa dus genoeg opties voor uitjes.en twee weken geleden naar hellendoornse berg van landal geweest en daar gaan wij zeker nog een keer naar toe. moesten helaas eerder vertrekken omdat ik geopereerd moest worden.

leuk park, mooi huisje en Elize vond de trampoline in de tuin en kinderwc en kinderwasbak in de badkamer geweldig.

aqua jungle in hardenberg. ofwel jungelavonturen camping.



met zowel overdekt zwembad als buiten bad.

veel speeltuintjes, s avonds theather voor de kids, knutselen en nog veel meer.

je kan altijd even googlen op jungel avonturen camping.



wij hebben er zelf een stacarvan en gaan die dit jaar voor het eerst verhuren…

@alyt wrote:

Wij zijn net terug van ‘Het land van Bartje’, in Ees, bij Borger.

Super park!




Mee eens :thumbup: !