Weekend Barcelona

Ik wil graag een weekendje naar Barcelona, iemand tips? Waar vlucht boeken en welke want ik zie er 2, waar hotel boeken? Andere suggesties? Het wordt een weekendje met meiden, moet nog gaan informeren wie mee wil dus weet nog niet hoeveel personen.

Zou in ieder geval proberen om een hotel dichtbij de Ramblas te krijgen! Want dat is lekker centraal en daar kun je ook lekker eten en drinken in de buurt.

Qua vlucht en hotel enzo zijn wij destijds gewoon een reisbureau ingelopen en hebben we geboekt. Want we wilden een driepersoons kamer en dat vonden we via internet moeilijk te vinden.

Veel plezier, Barcelona is geweldig :thumbup:

Thanks! Het wordt waarschijnlijk oktober! Hopen dat het weer daar dan nog een beetje oké is!

Ik zoek nu richting ramblas, maar ik ben ook wel voor een reisbureau, alleen dat zal wat duurder ziijn dan?

Wanneer ben je toen geweest? En nog aanraders te bekijken enz?

bij lekker weer zeker naar Parc Guell gaan! neem iets lekkers mee om een beetje te picknicken, zalig :thumbup:

Hoi, wij hebben er twee jaar gewoond. Kan je wel een lijst met tips mailen, als je me je email pb-t?

Gracia is ook een hele leuke hippe wijk, loopafstand van het centrum. In Pension Norma sliepen onze gasten vaak.

Laat je niet teveel inpakken door de Ramblas, hoor. Afzetterij… Leuk om over te lopen, maar eten is er 10x te duur en meestal :sick:

Tof joh, Barcelona… ben jaloers :wink:

Groetjes,

LaBruja

EEn park is natuurlijk altijd leuk! Maar hoe is het weer in oktober?

Tips heel graaag! Ik pb je labruja! Er gewoond zelfs, das insiders info! :wink:

Als je mazzel hebt is het in oktober geweldig, echt Indian Summer. Maar het kan ook onweren en plensen ;-).

Ik zal je mailen.

Groetjes,

LaBruja

Vrijdag is het zover, dan gaan we! Tot en met dinsdag!

Alle tips opgeschreven dus het moet helemaal goedkomen! Het weer doet ook nog redelijk zijn best!

Je zou zomaar m’n schoonouders kunnen treffen, en mijn zwager trouwens ook, die woont er namelijk, in het centrum, mijn ouders zijn gisteren gegaan, blijven ook tot dinsdag. Maar die doen vast hele andere dingen dan zo’n vrouwenclubje, daarbij gaan ze best vaak naar m’n zwager dus hebben ze al best wat gezien.

Wij zijn er nog niet geweest (ik wel in een verleden met een vriendin), echt om te schamen gezien mijn zwager er al meer dan 2 jaar woont inmiddels. Elke keer wat anders waardoor we het niet doen, maar ik denk dat wij in het voorjaar gaan.

In ieder geval héél véél plezier, en kom even melden hoe het was.

Grappig, er zijn heel veel nederlanders daar nu volgens mij :wink: Collega’s van mij zijn net terug, andere collega kende weer andere mensen enz!

Ik zal naar ze zwaaien :wink:

Over een kwartiertje word opgepikt, heb toch nog even snel wat shirtjes en slippers in mijn koffer gemikt en we kunnen gaan!

Veel plezier :mrgreen: :thumbup:

Wat een levendige stad! Alleen ons buurtje nog maar gezien, maar stad heeft n fijn sfeertje! Hoop ergens jurkjes en schoenen voor de meiden te scoren, maar nog niet gezien!