week over tijd en nog steeds negatieve test. Wat nu?

Dag dames!



Ik heb gerekend met een cyclus van 35 dagen en ben dan volgens die berekening 6 dagen over tijd, maar nog steeds niet die tweede streep op de test. Ook geen vage. Zeer frustrerend.

Wat is nu wijsheid?

Mijn cyclus is altijd onregelmatig geweest, maar langer dan dit toch echt niet. Heeft het nog zin om te hopen dat het deze keer dan eindelijk raak is? Ik weet het niet hoor.



Misschien dat jullie ook ervaring hiermee hebben. Ik hoor het graag!



P.S. ik lees net berichten over vrouwen die al maanden niet ongesteld zijn. Tjonge, wat voel ik me suf zeg…kom ik aan met mijn verhaal… :oops: Sorry dames, ik leef met jullie mee. Echt!

Ik hoop voor je dat je toch wel zwanger bent.

Ikzelf heb de ervaring dat een neg test niets zegt. Ik heb enkele weken neg getest bij mijn eerste zwangerschap en toch was ik zwanger !!!

Was alleen maar vast te stellen via bloedproef. Bij de volgende zwangerschappen heb ik geen urinetesten meer gedaan, maar na enkele dagen overtijd te zijn bloed laten prikken.



Natuurlijk kan het dat je toch niet zwanger bent, dat is zo. Maar wie weet…



veel moed, want ik weet hoe frustrerend dat afwachten is !!!



liefs

Gerda

Hoi Dimi,



Rot he die onzekerheid, ik weet er alles vanaf. Toen ik met de pil ben gestopt werd ik 3 maanden op rij netjes ongesteld.

Dus ik was blij met een normale cyclus. En opeens werd ik niet meer ongesteld. Dat heeft 3 maanden geduurd! :shock: Zo ineens. En maar testen, en testen. Nu ben ik weer bijna 3maanden verder en nog niks.

Dat wil natuurlijk helemaal niks over jouw situatie zeggen hoor.

Misschien ben je idd wel zwanger. Maar ik zou zeker nog een paar dagen wachten voordat je een nieuwe test doet, die krengen zijn zo duur!

Ik wens je veel sterkte! En hopelijk mag je gauw een positieve test in handen hebben! :slight_smile:

Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad maar weer afwachten. De test ligt klaar voor zaterdag…hi.



Het lichaam is een prachtige iets, maar o zo ingewikkeld!



Met iedere dag niet ongesteld groeit toch automatisch ook de hoop en het verlangen…maar goed, nog maar even onderdrukken.



Fingers crossed!

ik duim mee hoor !!!



Gerda

Ik duim ook voor je :thumbup: .



Ik was 3 maanden niet ongesteld geweest en teste ook 3 maanden negatief en 2 wk later bleek is zwanger te zijn. Al 3 maanden. Dus het zegt niks maar ik vertrouw die testen nu echt niet meer. Hoop voor jou dat je zwanger bent.



Groetjes Ellen

Vanmorgen weer een test gedaan…en weer geen tweede streepje. zucht.

Gisteren was ik wel grootste gedeelte van de dag raar misselijk. Niet misselijk in je maag, maar toch misselijk…raar dus. hi.



Ik ben nog nooit zo lang niet ongesteld geweest en ik heb ook geen rust met de negatieve testen wat ik voorheen wel had. Ik ga denk ik toch maar eens om een bloedtest vragen. Gewoon om het zeker te weten. Grrr…



Mas.

Mijn eerste test was ook negatief. De tweede test was wel positief en toen was ik waarschijnlijk ong. 5 weken zwanger…

Keep my fingers crossed…



liefs

Gerda

en weet je al wat?¿?¿?

Dimi, wachten is echt de enige optie :mrgreen: , maar als je zwanger bent is er al meer tijd voorbij