week met kerst weg, wie heeft ideeen ?

hoi hoi,



mijn schoonvader wil graag met ons in de kerstvakantie een week samen weg.bijv. naar het buitenland ( warm land) of evt Disney of centerparcs in die geest.



Nu zijn we dan met 6 man 3 volwassen en 3 kids van 16,14 en 6 jaar oud.

heb online al flink zitten zoeken maar de sites zijn vaak zo onoverzichtelijk.





dus wie heeft er leuke ideeën die ook betaalbaar zijn ?

en evt goede boekingssites of vergelijking sites ?

Ik weet niet hoe jullie budget is, maar de canarische eilanden zijn zalig met de kerst. Gemiddeld rond de 20 graden. Wij hebben een paar jaar geleden iedere dag op het strand gelegen.

Soms heb je pech en is het minder weer, maar dan loop je toch nog wel in korte broek.

Voor die leeftijd is denk in Tenerife het leukst. Ik zou dan kijken bij Parque Santiago. Op de grens van Los Christianos en Playa de las Americas. Vlak bij een mooi winkelcentrum.

hoop eigenlijk niet meer dan 2000 euro uit te geven.

maar bij all inclusief maf het ook wel iets meer zijn aangezien je geen eten of drinken hoeft te rekenen.

Ik lees mee, misschien dat wij Rond oud en nieuw die kant op gaan.

en als je kijkt naar de Disney aanbiedingen is het helemaal een chaos.



twijfel om toch naar een reisbureau te gaan maar lijken me duurder dan online

Lastig he.

Als je naar Disney wil zou ik me aanmelden voor de Disney of de Oad nieuwsbrief. Eens in de 2 a 3 maanden gaat het meeste voor 40 tot 50 % korting weg. Ik zou zeker niet het volle bedrag betalen, want er is altijd wel een kortingsactie aan de gang.

@Muiz wrote:

Als je naar Disney wil zou ik me aanmelden voor de Disney of de Oad nieuwsbrief. Eens in de 2 a 3 maanden gaat het meeste voor 40 tot 50 % korting weg. Ik zou zeker niet het volle bedrag betalen, want er is altijd wel een kortingsactie aan de gang.




Er is nu een kortingsactie aan de gang. Moet je wel voor 30 sept. boeken.

Heb je al wat kunnen vinden want je bent een beetje aan de late kant… Wij wilden ook weg met de kerst en 't was moeilijk nog 4 stoelen in 't vliegtuig te vinden naar een leuke bestemming. :frowning:



Wij zijn uiteindelijk uitgekomen op een hotelapartement in Zuid-Spanje met autohuur erbij (door een appartement te boeken kun je zelf bepalen hoe duur je 't maakt met je eten :wink: Kook je zelf of ga je uit eten of neem je toch half/vol pension/ All Incl)



Succes! Blijf zoeken ons is 't uiteindelijk toch gelukt!

En richting het noorden? Zweden, of misschien zelfs lapland… Lijkt me grweldig!

ben bij een reisbureau geweest en zijn met ons 6en toch gemiddelt 5 a 6 duizend kwijt.



euro disney was een mooie 2e optie helaas wil schoonvader toch veel liever naar centerparcs.



bedanktvoor jullie tips en hulp :-*