week geleden besneden, nu huilen hysterisch enz

Onze zoon Jesse is een week geleden besneden. De wond is dicht maar Jesse vind het eng om de aanzet te maken tot plassen (gevoelig/pijnlijk) Thuis zetten we hem gewoon op de wc dan en na wat schreeuwen en sputteren plast hij dan in de wc.



echter op school gaat het helemaal fout. Jesse word hysterisch en juf vind het echt niet kunnen zo. Hij houd t op en plast dan klein beetje in zn broek om vervolgens keihard te gaan gillen en huilen ( juf ziet dit alsof het pijn doet, stagiare ook) Het is alleen bij het plassen, gewoon spelen en meedoen gaat voor de rest goed.



Iemand tips?



Jesse is een pittig jongetje die als je hem niet strak houd snel over je heen loopt en ook niet te bewegen is tot dingen die hij echt niet wil. Ik ben dan ook bang dat als ik hem weer thuis houd, het ‘zijn plannetje’ is en hij een loopje ermee gaat nemen.



hij is donderdag geopereerd en maandag hebben we het even geprobeerd op school maar toen reageerde hij net zo. Toen heb ik hem om 10 uur weer opgehaald. (dat was waarschijnlijk ook echt te vroeg)



De uroloog stelde 3 tot 5 dagen geen school en zoals gezegd is de wond nu dicht, goed geheeld en het doet mij overkomen alsof het angst is tot pijn, de eerste aanzet zal ook vast branderig voelen. Maar goed… Thuis gaat het dus al 1,5 dag goed… Als hij geplast heeft is er niets aan het handje meer en meneer wil graag op zijn fiets, step, rennen enz.