webwinkel

bij welke webwinkel.betaal je niet alles vooraf? moet een nieuwe bikini en dat is voor.mij altijd.een hele.zoektocht, wilde een lading bestellen en dan rustig passen en de rest terug. ipv eerst alles te moeten betalen en achteraf geld terug

!

Wehkamp, Otto…?

Gewoon elk winkel waar je met acceptgiro kunt betalen? Gewoon bikini’s zoeken en dan kijken of je met acceptgiro kunt betalen! meeste wel, dacht ik.

Wehkamp, Otto, Neckermann, H&M, V&D.

Volgens mij betaal je wel extra geld voor zo’n acceptgiro.

@Jippie wrote:

Wehkamp, Otto, Neckermann, H&M, V&D.




V&D meen ik niet, nog nooit gezien in ieder geval. Moeten altijd de creditcard pakken,dus die sla ik vaak over.



H&M kan wel, Neckermann (de duitse) is net failliet, er is nog niet bekend of het gevolgen heeft voor de NL tak, maar ik neem het risico even niet.



Wehkamp e.d. is nooit een probleem.

Wij hebben geen creditcard en ik heb een aantal keer bij V&D besteld. We konden dat achteraf betalen met acceptgiro. Maar misschien dat het onlangs veranderd is?



Op Neckermann kun je nog steeds bestellen, hoor. De site is in de lucht en je bestelt bij de Nederlandse afdeling. Als iets niet leverbaar is, wordt dat aangegeven. Als je toch achteraf betaalt, kan het toch geen problemen opleveren?! Want je krijgt de spulletjes eerst en betaalt dan pas. Dus daar zie ik het probleem niet zo.

@Jippie wrote:

Wij hebben geen creditcard en ik heb een aantal keer bij V&D besteld. We konden dat achteraf betalen met acceptgiro. Maar misschien dat het onlangs veranderd is?



Op Neckermann kun je nog steeds bestellen, hoor. De site is in de lucht en je bestelt bij de Nederlandse afdeling. Als iets niet leverbaar is, wordt dat aangegeven. Als je toch achteraf betaalt, kan het toch geen problemen opleveren?! Want je krijgt de spulletjes eerst en betaalt dan pas. Dus daar zie ik het probleem niet zo.




Heb ook geen idee waarom het bij V&D nu zo werkt, wij krijgen het niet voor elkaar (recentelijk pas 2 x iets besteld).



Neckermann is ook geen punt, zeker niet als je achteraf betaald, maar volgens de huidige berichten, betreft het in ieder geval alleen duitsland, maar is ook niet duidelijk wat er met NL gaat gebeuren. Het enige risico wat je loopt is dat je je spullen (waar je evengoed toch niet voor betaald hebt) niet krijgt…is inderdaad geen probleem.

Volgens de site (en n.a.v. onze bestelling van afgelopen week)





Veelgestelde vragen



Betalen



Veilig online winkelen

Betalen via iDeal

Betalen via PayPal

Betalen via Credit Card

Betalen met Air Miles

Betalen met V&D cadeaukaart

Kortingscode/kortingsvoucher

Wat is iDeal?

Banken die met iDeal werken

Terugdraaien betaling

Betalen in termijnen

Is mijn bestelling gelukt

Geld terug ontvangen

Betaling lukt niet

Dubbele betaling

Factuur en besteldocumenten



Online winkelen bij V&D: zo betaal je makkelijk en veilig

Om je betaling te kunnen verwerken, vragen we je om een aantal gegevens. Natuurlijk worden deze zeer vertrouwelijk behandeld en is je privacy optimaal beschermd. Veiligheid staat voorop en moeilijk is het zeker niet. Je wordt automatisch door de volgende vier stappen van het betaalproces geleid:

We vragen je eerst om je persoonlijke gegevens in te voeren. Deze zijn van belang voor de uiteindelijke betaling.

Vervolgens kies je of je de bestelling thuis laat bezorgen of deze zelf wilt ophalen bij de winkel of bij een Kiala Punt bij jou in de buurt.

Hierna krijg je ter controle een overzicht van het artikel dat je wilt kopen, de prijs, je gegevens en het bezorgadres.

Kloppen alle gegevens? Dan kun je betalen met creditcard, PayPal, iDEAL of cadeaukaart. In alle gevallen ga je naar een beveiligde betaalpagina, zodat je privacy is gegarandeerd. Op het moment dat je betaalt, wordt de order daadwerkelijk verstuurd. Op je scherm zie je nogmaals een overzicht van je bestelling. Hier kun je een print van maken voor je eigen administratie. Daarnaast krijg je een bevestigingsmail waarin ook al je bestelgegevens staan vermeld. Zodra je bestelling ons logistieke centrum heeft verlaten, krijg je hierover bericht, wederom per mail. Zo kun je het verzendproces nauwkeurig volgen.

mijn zusje moest nl eerst betalen voor de bestelling kwam en de spullen die ze retour deed kreeg ze terug gestort op de bank.



Ben er inmiddels achter dat bij de whekamp van alles besteld kan worden en dat ik kan betalen wat ik wil afnemen.

@Kwakje wrote:

Volgens mij betaal je wel extra geld voor zo’n acceptgiro.




bij de meeste bedrijven niet en bij Wehkamp sowieso niet.

Dan is het bij V&D inderdaad veranderd!



Steeds meer webshops stappen over op Ideal en dan vooruit betalen. Wat helemaal niet praktisch is, omdat ik altijd meerdere maten tegelijk bestel. Of verschillende artikelen en dan de leukste hou. Dan ben je natuurlijk meteen een flink bedrag kwijt, wat je later weer terug moet claimen.



Bij Wehkamp kan dat inderdaad wel. Je betaalt voor de artikelen die je houdt, daar komen wel de verzend- en bankkosten nog bij. De rest stuur je terug.

@Jippie wrote:

Dan is het bij V&D inderdaad veranderd!



Steeds meer webshops stappen over op Ideal en dan vooruit betalen. Wat helemaal niet praktisch is, omdat ik altijd meerdere maten tegelijk bestel. Of verschillende artikelen en dan de leukste hou. Dan ben je natuurlijk meteen een flink bedrag kwijt, wat je later weer terug moet claimen.



Bij Wehkamp kan dat inderdaad wel. Je betaalt voor de artikelen die je houdt, daar komen wel de verzend- en bankkosten nog bij. De rest stuur je terug.




Bij Wehkamp inderdaad nooit problemen gehad! Werkt ‘altijd’ (zo vaak bestel ik nou ook weer niet) prima.



V.d. week wel weer een last-minute tussen jas besteld voor Jo bij H&M, omdat we echt even geen tijd voor winkelen hebben. Baal dan wel weer stevig dat pas na het bestellen zichtbaar is,dat de levertijd maximaal 5 werkdagen is. Was vorige keer ook zo…heb er 1 MAAND op moeten wachten. Op hoop van zege dus…bevestiging van verzending is in ieder geval wel binnen…laatste kans om me positief te laten verrassen.

Vind bij Wehkamp, volgende dag leveren altijd zeer positief! Als ik meer tijd had, dan kocht ik mijn zooi wel in de winkel.

ik snap het niet, ik heb nu vier bikini’s en hoop uit die vier er eentje te kunnen kopen. Dan kan ik nu betalen met ideal, of acceptgiro, maar ik betaal als ik acceptgiro doe toch alleen die bikini die ik afneem? of wel eerst het totale bedrag en dan de rest teruggestort?

Ja, hoor. Je stuurt de bikini’s terug, die je niet wilt. In dezelfde zak/doos, die laat je halen of breng je naar een DHL-punt (zal per regio verschillend zijn, staat wel op je formulieren). Je betaalt vervolgens met je acceptgiro voor de spulletjes die je hebt gehouden, plus het bedrag dat je moet betalen voor de verzend-en bankkosten. Zorg er wel voor dat je het binnen 10-14 dagen retour stuurt, anders ben je verplicht om het allemaal te kopen.



Met een acceptgiro betaal je altijd achteraf, en alleen het bedrag voor de spulletjes die je houdt. Met Ideal betaal je in het vooruit en krijg je het bedrag van de retour gestuurde artikelen later terug. Dus bij het bestellen bij Betaalmethode Acceptgiro aanvinken als je achteraf wilt betalen.

Je krijgt dan meestal een acceptgiro zonder bedrag bij je bestelling. Of je past zelf het bedrag aan en gebruikt de code van de acceptgiro bij het interbankieren. Dus als me acheraf kunt betalen, betaal je alleen wat je afneemt plus event. verzendkosten.

Ik heb laatst een hele reeks besteld bij wehkamp, maar dan we vooraf betaald, ik heb 7 van de 9 artikelen niet gehoudenm ze hebben het thuis weer opgehaald en ik had het geld binnen een paar dagen weer terug op de rekening, heb er geen romslomp van gehad hoor. Vind dat alleen maar handig dan die acceptgiro,s



Wat ik dan wel weer irritant vind is dat zo,n site als wehkamp noooit zonder verzendkosten werkt.



Vd is idd vooraf betalen tegenwoordig en als je het wilt ruilen zal je naar een vestiging van de vd moeten.



Hopelijk vind je je perfecte bikini :thumbup: , wang als je niks houdt moet je toch alsnog verzendkosten betalen of niet??

V&D is niet alleen retouren in de winkel ze kunnen het ook komen ophalen. Maar in de winkel heb je wel meteen je geld terug :wink:

Als je niks houdt, moet je inderdaad wel de verzendkosten betalen.



Op de acceptgiro staat inderdaad geen bedrag. Je kunt zelf het bedrag berekenen en dan gebruik je de aangehechte acceptgiro met de ingevulde code bij betalingskenmerk (als je het via internetbankieren betaalt)



Retouren of ruilen bij V&D en H&M kan inderdaad ook in de winkel.

pff… whaahaaa. echt weer wat voor mij, vind ik onder in een doos mijn bikini van zes jaar terug! door alle zwangerschappen ed al die tijd daar gelegen, een mega leuke halter was dat, geel met zilver :):slight_smile: kwas er altijd zooo blij mee… en wat dnek je! ik pas em gewoon :):slight_smile: :dance: