Wie van jullie kids heeft een eigen site?
Mijn kleine meiske wel.
Mijn optie staat er niet bij. Ik heb geen site en wil er ook geen een :lol: :lol: :lol:
ja, ik heb een site, ben niet superactief, maar probeer de boel wel aktueel en volledig te houden
Heb ook een site en ben ook actief…
merijn heeft ook een site… probeer heel actief te zijn, maar komt er niet altijd van door tijdgebrek… Zie www button voor zijn site…
ww.anna.beebiesite.nl
ik probeer het goed bij te houden, zeker omdat veel familie niet echt in de buurt woont en zo ook nog een beetje kan meegenietn. ik ga het wel een beetje afbouwen hoor!!!, er is nog meer op de wereld.
Ja die hebben we en ik probeer wel actief te zijn maar af en toe dan schiet ik daar nog weleens in te kort. Maar toch vind ik het een leuke site :inlove:
ook hier websites voor de kids… maar ik heb er na de geboorte van Peter niet zo veel meer aan gedaan :oops: … zit veel te veel hierzo :mrgreen:
Mijn antwoord staat er niet bij. Ik HAD nl. een website voor Milou (3 mnd),ie heb ik nu op DVD laten zetten.
Wij hebben voor Jeremy al een site nog voodat hij geboren was. IK was volgens mij toen 4 of 5 maanden zwanger!
Wij houden de site actief ivm familie en vrienden die niet in de buurt wonen.
Maar euhmmm een berichtje in zijn gastenboek is altijd welkom!
:dance: http://home.hetnet.nl/~jeremy_gerber
En sinds 21-03-06 helemaal vernieuwd!!!
Ja, Ik heb een site en ben erg actief!
Wij hebben een site en proberen hem edere 1 - 2 weken bij te werken met een paar foto’s. De opa’s en oma’s zien stijn namelijk niet iedere week.
@Danielle77 wrote:
Mijn optie staat er niet bij. Ik heb geen site en wil er ook geen een :lol: :lol: :lol:
Hier net zo!
Ja Mika heeft een eigen site (zie www button), maar ik heb wel van te voren bedacht dat ik hem makkelijk bij moest kunnen houden. Ik plaats dus alleen af en toe nieuwe foto’s en meer eigenlijk niet. En dat gaat eigenlijk supersnel.
Groetjes Bianca
Ik heb zelfs twee sites, een persoonlijke over onszelf(en natuurlijk Tijn)zie onderschrift en eentje van schilderijtjes die ik maak, zie profiel. De laatste wordt regelmatig bijgewerkt, de andere is alweer een tijd geleden…
Ik heb ook een site voor Tycho. Ik hou hem wel up to date, maar ga niet elke poep of scheet noteren op de site, alleen de mijlpalen zeg maar.
En de leukste foto’s zet ik daarop.
Ja ik heb een site en ben erg actief,
Maar het is ook een grote hobby van mij, webdesign.
Ook heb ik familie in het buitenland en die kunnen zo de boel goed bijhouden
Ja Tygo heeft ook een site
Ik update hem elke maand voor 'm.