website maken

ik vraag me af of hier iemand weet hoe dat gaat in zijn werk…



ik koop een domeinnaam… maar heb ik dan 1 site???



en kan ik daar dan ook linken van maken, dus bijvoorbeeld een apart foto album, en apart gastenboek, een apart groeiboekje???



zodat ik zeg maar zelf die plaatjes maak en als je daar op klikt je doorgaat naar de andere site van je site



jeetje ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, maar ik hoop dat iemand me snapt :wink: :mrgreen:

ja het bestaat niet uit maar 1 pagina je kan meerdere maken en via de “voorpagina” home doorlinken naar de andere

Ik snap je, en ja dat kan. :wink:



Je koopt een domeinnaam, en dan maak je een site, die site kan zoveel pagina’s hebben als je zelf wilt. Nou ja, er zit een limiet aan aan het aantal Gb’s je erop kan zetten, maar dat is redelijk veel.



Heb je een programmaatje om een website mee te maken? Ik kan je Studio Webdesign aan, is erg fijn en duidelijk. Ik zal je even pb-en voor een voorbeeldje. :wink:

Ik wil eigenlijk een website laten maken, en ben op zoek naar iemand om dat te laten doen.



Maar hoe makkelijk kun je dat zelf? Het moet er wel profi uitzien. En origineel, dus geen prefab frame en lettertype etc.



Kay zou je mij ook een voorbeeldje kunnen pb’en?



Oh ja, en waar kun je een domeinnaam kopen?



ps sorry Kim, ik breek zomaar in in jouw topic!

Ik wilde dus eigenlijk beginnen met: ‘ook ik wil…’ etc, en, ‘ik lees even mee’ :oops: :oops: maar schreef iets te gehaast :mrgreen:

En hier is spuit 11



Ja dat kan :mrgreen:

ben nu bezig met @home, 50 mb gratis als je lid bent, dus laat ik het maar eerst daar op proberen…



heb microsoft expression web om eventueel websites te bouwen, maar daar snap ik helemaal geen hol van :oops: :mrgreen:



ik krijg de site niet eens online, terwijl ons dat oooooit lang geleden wel is gelukt…want ik zag dat we ooit al eens een begin hadden gemaakt…