Webfeud

probeer een woord te leggen terwijl jij aan de beurt bent :wall:

bedankt voor het toevoegen, kan hij andere verslaan ik verlies alleen maar :lol:

Ik heb een woord neergelegd.

Dus jij bent :wink:

@ClaudiaJurgen wrote:

bedankt voor het toevoegen, kan hij andere verslaan ik verlies alleen maar :lol:
:lol:

Ik ben ook echt niet goed erin. Ja tot op een zekere hoogte en dan krijg ik de Q ofzo zonder U of A en ja dan verlies ik weer hahahah

pokkeletters :silenced:

@annemarie69 wrote:

pokkeletters :silenced:

Hmmm kep nu ook alleen maar medeklinkers… pffff

ben blij dat er meer zijn, soms zie ik het gewoon niet haha…en soms probeer ik wat en dan pakt die het en denk ik wat is dat in godsnaam :lol:

Heb ik ook hoor. Dan denk ik. huh is dat een woord hahaha.

Maare Annemarie ik kom zo terug ff mn soapie kijken :wink:

:dance: :lol:

dan ben ik straks even NCIS/DHW kijken :mrgreen:

@annemarie69 wrote:

dan ben ik straks even NCIS/DHW kijken :mrgreen:

En dat noem jij even??? Das veels te lang joh :wink:

:lol:

@Madre wrote:

@mandy_d. wrote:
Nou net openingszet bij Lous1977 (iemand van hier?) en had alleen maar medeklinkers. Effe pass dan maar…

Dat ben ik.

Dacht ik al. De letters werken niet echt mee vandaag.

is ie bij jullie ook zo traag?

@Pimpernella wrote:

is ie bij jullie ook zo traag?

Yep :roll:

Nope, hier niet.

wees maar blij, ik kan niet alleen koffie zetten maar ook de koffiebonen gaan plukken, branden, malen en dan koffie zetten in de tussen tijd! :lol:

Annemarie als ik je uitnodig krijg ik te zien dat ik je al uitgenodigd heb :think:

Nee hier gaat ie prima…

De letters zijn wel wat minder.

@Pimpernella wrote:

wees maar blij, ik kan niet alleen koffie zetten maar ook de koffiebonen gaan plukken, branden, malen en dan koffie zetten in de tussen tijd! :lol:

Aha plukken,banden,malen. Allemaal goede woorden!

sorry meiden… hij loopt steeds vast, en ik kan de koffiebonen zelfs in afrika gaan plukken tussendoor :?