@Marieke_5000 wrote:
Sorry Mandy :oops: Purple had hem bij mij gelegd gisteren en zo heb ik hem onthouden.
Tja, misschien moet ik ook maar zo gaan denken. Nu al 3 potjes verloren en 1 opgegeven. 1 tegen Oessie en 1 tegen Sophia.
Die ander tegen iemand die heel goed was.
Huh? Jullie ook ineens een blauw forum?
Ja het is weer roze en blauw. Was een tijd terug ook zo en ik heb niet eens gemerkt dat het weer anders was hahaha
kate
16 november 2011 om 20:18
hahaha ja is sinds vanmorgen al.
Ik heb nu in mijn balkje “n e i k e r d” liggen, jammer dat er geen z los ligt op het bord anders had ik zeikerd kunnen leggen :mrgreen:
system
16 november 2011 om 20:19
@EstHe wrote:
SuusyQ, volgens mij hebben we allebei rotletters :mrgreen:
Ja het is echt verschrikkelijk
.
Ik kan wel woordjes maken maare ze nergens aanleggen :think:
system
16 november 2011 om 20:20
@mandy_d . wrote:
@Marieke_5000 wrote:Sorry Mandy :oops: Purple had hem bij mij gelegd gisteren en zo heb ik hem onthouden.
Tja, misschien moet ik ook maar zo gaan denken. Nu al 3 potjes verloren en 1 opgegeven. 1 tegen Oessie en 1 tegen Sophia.
Ben heus niet nieuwschierig :liar: :liar: :liar:
@SuusyQ wrote:
@mandy_d . wrote:
@Marieke_5000 wrote:Sorry Mandy :oops: Purple had hem bij mij gelegd gisteren en zo heb ik hem onthouden.
Ben heus niet nieuwschierig :liar: :liar: :liar:
Valt wel mee hoor. Pedos. Wat natuurlijk ook voeten kunnen zijn.
system
16 november 2011 om 20:29
Haha, ik wist niet dat, dat een woord was, dacht dat er altjd een ’ tussen moest :think:
xxelise
16 november 2011 om 20:31
jeetje verslavend dit hoor! Ik ga naar boven, morgen vroege dienst. Maar laat het spel openstaan voor manlief, eens kijken of hij dit ook wil doen (hij speelt het vaak op mijn telefoon :mrgreen: )
system
16 november 2011 om 20:37
Gezellig, hele gezinnen aan de webfeud :mrgreen:
Wij gaan ook naar boven, zegt mijn man: neem de laptop mee dan :lol:
Ik speel tegen sansepans, is dat iemand van hier???
Bah maar 1 klinker, de i :?
Mijn eerst woord was worm, als ik nu een n had gehad had ik er lint voor kunnen zetten en had ik W3. Maar heb nu pint gedaan.
kate
16 november 2011 om 21:10
Pimpernella gefeliciteerd :thumbup:
Ik kan er werkelijk niets meer van maken.