@Jannigje wrote:
@HanB wrote:droes??? :eh: :think: geen idee wat het is maar hij pakte het wel :lol: :lol: :lol:
en daar begint pinkelotje nu mee :mrgreen: :lol: whahaha
@knipoogje1983 wrote:
@HanB wrote:
@knipoogje1983 wrote:
@HanB wrote:
@oessie wrote:knipoogje sorry voor dat ene woord :oops: Je wilt niet weten wat voor woorden ik gister naar Marieke stuurde! 8) :lol:
wil ik wel weten, misschien doe ik inspiratie op
maar wel weer raar… bedrijf de liefde op gepassioneerde wijzen kent hij wel, maar bef en dan weer niet… :think:
:lol: :lol: :lol: Hij kent vast rimm en ook niet! :mrgreen:
ik ook niet :oops:
Whahahahaha :silenced: PB maar als je het echt wilt weten, want dat mag ik vast niet op het forum plaatsen! :mrgreen:
Bef pakte die wel in ieder geval.
@Jannigje wrote:
@HanB wrote:droes??? :eh: :think: geen idee wat het is maar hij pakte het wel :lol: :lol: :lol:
= ontsteking van het neusslijmvlies van een paard.
:lol: (wel opgezocht in het woordenboek hoor)
@mallivy wrote:
@Jannigje wrote:
whahaha kijk is best wel zielig voor dat dier…maar hoe kom je erop…hahah
ivyan
15 november 2011 om 19:16
Sorry oessie :oops: best een hoop punten in 1 keer
@riki79 wrote:
@mallivy wrote:
@Jannigje wrote:
whahaha kijk is best wel zielig voor dat dier…maar hoe kom je erop…hahah Arm paard!
Inderdaad, hoe krijg je het verzonnen???
zo. even snel kok bijlezen en weer Webfeud opstarten. denk dat ik inmiddels met 10 spelletjes aan de beurt ben ofzo :roll: dat krijg je na een werkdag :mrgreen:
@Amy82 wrote:
zo. even snel kok bijlezen en weer Webfeud opstarten. denk dat ik inmiddels met 10 spelletjes aan de beurt ben ofzo :roll: dat krijg je na een werkdag :mrgreen:
haah hoef je je even niet te vervelen :lol:
fladder
15 november 2011 om 20:29
Nu kan ik dan eindelijk meespelen, mn woorden worden geaccepteerd…
:dance:
Je bent in ieder geval lekker op dreef :? :lol:
johnnq1
16 november 2011 om 13:15
proficiat hanB! ik had alleen nog de q over, geen idee waar ik die tussen kon proppen…