web-log

Zijn er hier mensen die ook een weblog hadden op web-log?

Weet je of die nog online komt?

Mijne is nog steeds niet online, ikkan ook niet inloggen.

Ik baal hier zo erg van… er staan heel veel babyfoto’s op en stukjes wat ik heb geschreven.

ik ben online, en een vriendin van mij ook. Zij kreeg maar geen inlogcodes enzo… ze heeft toen gemaild, en binnen een dag had ze codes enzo

Is dat lang geleden? En heb je gewoon een mailtje geschreven of moest je een ticket aanmaken ofzo?

ik heb van alles geprobeerd daar, maar ze blijven volhouden dat mijn hele blog er weer opstaat… 6 berichten over van de afgelopen 6 jaar bloggen : :silenced: :naughty:

Ik ben er klaar mee, ze zeggen ook dat ik geen e-mail adres heb bij hun, maar als ze een enquete maken en versturen krijg ik die wél meteen…

Heb het opgegeven en ben op tumblr een nieuw blog begonnen.

OVerigens had ik gelukkig wel een backup voor mezelf gemaakt en heb mijn berichten dan nog wel

Ik krijg niet eens een reactie.

Als ik het www adres intik dan komt ie ook niet eens tevoorschijn. Dus t gaat niet om t inloggen.

Ik wou alleen dat ik er bij kon om alles te kopieren.

Ik baal zoooo erg. Nooit verwacht dat iets op het internet weg kon zijn. Daarom heb ik van dat geen backup. Wel van mijn foto’s op de pc. Maar dit zijn bewerkte foto’s waar ik heel erg veel werk aan heb gehad die ik nu kwijt ben. :frowning:

@stillewater:

Kom je hier ook niet verder? wbt de helpdesk?

http://helpdesk.web-log.nl/home

Als dat namelijk niet wil dan zoek ik even voor je of ik een rechtstreeks email adres kan vinden hoor!

Stuur me anders gerust een pb want ik kijk niet elke dag hier!

Zelfde probleem hier…

heb voor mn muziek inmiddels een ander website gemaakt…maarbaal er vreselijk van dat mn zwangerschapslog van Sem nu gewoon compleet weg is…kan ook nergens bij…

Ik had er ook eentje daar, is niet meer terug online gekomen, en niet gereageerd op mijn mails. Ik ben overgestapt naar Blogger. Ik heb gelukkig wel nog alles kunnen opslaan…

ik zit nou op wordpress.com

het enige wat ik nog niet voor elkaar heb daar is de-KOOP NU- button van paypall…

Dat was bij weblog zo gedaan…maar hier schijnt hij nergens die code om te zetten…

Zal vast wel kunnen hoor…maar ik heb het nog niet ontdekt…haha