PEPERNOTEN :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wij aan de appeltaart hahahahaha!
Geloof het of niet, maar ik had net een paaseitje bij de koffie!
(nee, we lopen niet voor, we lopen achter…)
Ik had een overvloed aan versgeplukte appeltjes dus heb ook een appeltaart gemaakt en een enorme pan appelmoes :drool:
@Mejis wrote:
Geloof het of niet, maar ik had net een paaseitje bij de koffie!
hahaha!!! Das net zo iets als een kerstboom die nog staat…
Wel lekker trouwens, paaseitjes!
@Zeemeermin wrote:
Nou nou, ik krijg het nog druk vanavond. Ga geloof ik ook maar bij Lune op de koffie hahaha. Dat paaseitje kan me trouwens gestolen worden :mrgreen: !
Midden van het land. Je bent welkom hoor!!
@meisje1974 wrote:
@Mejis wrote:Geloof het of niet, maar ik had net een paaseitje bij de koffie!
hahaha!!! Das net zo iets als een kerstboom die nog staat…
Wel lekker trouwens, paaseitjes!
Deze niet meer hoor!
Maar ik had dringende behoefte aan chocola, en deze zak wit uitgeslagen paaseitjes lag er nog… je bent verslaafd of je bent het niet he
![:wink: :wink:](https://forum.ikenmama.nl/images/emoji/apple/wink.png?v=9)
@Zeemeermin wrote:
Je kan maar op tijd wezen :mrgreen: !
Waar woon je meisje74? Ik kom er aan…
En Rooike… waar woon jij? Daarna kom ik bij jou!
Hahahaha te laaaaaaattttt… Oeps :oops:
lekker hoor :thumbup:
Hier vanmorgen wel toevallig wel een zak strooigoed en schuimpjes gekocht en in de kast in de schuur gelegd. Afgelopen jaar dacht ik (wederom :oops: ) dat dat spul wel in de winkels zou liggen zolang het nog geen sinterklaas was… tja dom dom dom als je in augustus al bijna te laat bent voor een winterjas, dan is 4 december zeker te laat voor pepernoten :wall:
Zal volgende week ook maar vast 2 zakken pepernoten verstoppen, dan hebben we die ook zeker in huis :lol: maar ga ze nog niet eten.
Ik heb de eerste chocoladeletter al weer achter de kiezen. :mrgreen:
@miro wrote:
Ik heb de eerste chocoladeletter al weer achter de kiezen. :mrgreen:
oeh das ook een goeie om op tijd in huis te halen :lol:
Gelukkig geen kinderen met bijzondere beginletters… dus dat komt goed :thumbup:
Oh wat knap Mamamarije, dat zou hier dus echt niet werken :shifty:
Ik race op 4 dec standaard tig winkels af voor inpakpapier, sintzakken en pepernoten :roll:
Als ik wituitgeslagenpaaseitjes had… dan zou ik ze nu ook echt opeten hoor, heb zooo’n zin in chocola :drool:
@Lune wrote:
Oh wat knap Mamamarije, dat zou hier dus echt niet werken :shifty:
Ik race op 4 dec standaard tig winkels af voor inpakpapier, sintzakken en pepernoten :roll:
Als ik wituitgeslagenpaaseitjes had… dan zou ik ze nu ook echt opeten hoor, heb zooo’n zin in chocola :drool:
Dat heb ik dus ook al een paar jaar gedaan… dus vanmorgen in de winkel, liep er langs en dacht… ja dat moest ik maar meenemen, wil ik niet weer op 4 december eh aangezien 3 op een zondag is alle supermarkten af moeten…
Papier zal ik eens kijken… is vast ook op hihi. Maar dat kan nog wel een paar weken. Onze jongste is half november jarig (rond inkomst sinterklaas) dus denk dat ik daarna eens voor het papier ga kijken. Dat moet wel lukken lijkt me (en anders kids zelf laten tekenen net als vorig jaar :lol: ).
Maar met cadeautjes ed ben ik vaak ook al op tijd bezig. We hebben 3 week voor en 6 week na ook een verjaardag van 2 van de kids… dus ik denk al ruim vooruit. Alleen de snoeperij die het zo lekker kneuterig maken met een beker chocomelk… die vergat ik dus heel vaak :lol: (en mijn moeder ook elk jaar weer, op de chocoletters na… ).
Je kan maar op tijd wezen :mrgreen: !
Waar woon je meisje74? Ik kom er aan…
En Rooike… waar woon jij? Daarna kom ik bij jou!
Nou nou, ik krijg het nog druk vanavond. Ga geloof ik ook maar bij Lune op de koffie hahaha. Dat paaseitje kan me trouwens gestolen worden :mrgreen: !
Hahaha, wat een toeval… hier spreekt ook midden van het land (Zwolle wel te verstaan)!!
Hahaha, Meijs… je bent ook pas echt verslaafd als je wit uitgeslagen eitjes nog op opeet :lol: …