En de operatie is heel goed gegaan. Babet liet zich zonder tegen stribbelen onder natcose brengen maar was wel heel erg boos toen ze bij kwam. Verzette zich tegen alles en iedereen en was zo verdrietig en boos. Maar ze wilde zich niet laten troosten. Wat is dat naar om te zien zeg
De KNO-arts kwam nog even vertellen dat het absoluut niet overbodig was. Haar neusamandelen waren heel erg groot en er zat behoorlijk wat vocht achter haar trommelvliezen.
Ze wilde alleen helemaal niets drinken in het ziekenhuis. Maar ze is thuis al geen goede drinker en al helemaal niet als het sap of limonade is. Ze drinkt het liefst (verdunde) melk of karnemelk en dat raden ze nu juist af.
Thuis heeft ze gelukkig wel een beetje gedronken en 2 Bambix-koekjes gegeten. Daarna weer lekker naar bed. Ze heeft zo’n 3 uur geslapen en daarna 3 sneetjes witbrood zonder korst gegeten en weer een beetje gedronken.
Hey goed zo…
romay was net een jaar toen haar neusamandelen eruit gingen,zij was ook zo boos,vooral toen de dokter weer binnenkwam…
Ze was wat voorzichtjes met eten en drinken maar zat die avond al weer te spelen in de box…
DAarna heeft ze veel minder last van oorontstekingen gehad…
Veel beterschap gewenst voor je kleine meid!!
Wat heeft je meisje het goed gedaan :thumbup:
Nu maar lekker vertroeltelen :inlove:
Fijn zeg!
Beterschap voor je meisje.
Wij mogen morgen met Mischa.
Hoi Nathalinde, fijn dat alles goed is gegaan!!
Even een vraagje voor jullie allen:
Vrijdag gaat Timo onder het mes voor zijn neusamandelen. Ik vroeg me af hoe het de dagen na de operatie is gegaan bij jullie. Was je kind weer snel de oude of duurde het toch even. En wat eten en drinken ze?
En Tamma, hoe is het gegaan gisteren?
@Bambi wrote:
Hoi Nathalinde, fijn dat alles goed is gegaan!!
Even een vraagje voor jullie allen:
Vrijdag gaat Timo onder het mes voor zijn neusamandelen. Ik vroeg me af hoe het de dagen na de operatie is gegaan bij jullie. Was je kind weer snel de oude of duurde het toch even. En wat eten en drinken ze?
En Tamma, hoe is het gegaan gisteren?
Eten en drinken is vooral zacht spul maar GEEN melkprodukten. De tweede dag ook nog zoveel mogelijk zacht spul, maar dan mag je eventueel ook vla geven. En daarna kunnen ze wel weer gewoon eten hoor.
Eenmaal thuis was ze overdag weer heel snel de oude Babet. Alleen hebben we al wel 2 nachten elk uur voorbij zien komen.
Maar ze kan zich niet op een andere manier uiten en ze zal toch alles moeten verwerken.
Hallo,
Ik lees net je verhaal.
Zou je me is kunnen zeggen waarom de neusamandelen eruit moesten??
Het zit zo:
Kitana is nu al 2 maand altijd maar ziek, koorts, lopende neus (groen slijm) , droge hoest dan weer hoest met slijm…
De kinderarts raade me airosol aan om alles los te maken.
Als ze hierop nog koorts maakte of ziek werd moesten haar poliepen eruit ik veronderstel dat dit hetzelfde is of neusamandelen.
Deze week trg gegaan omdat ze heel erg ziek is trg en de kinderarts zei dat haar poliepen er niet uit moeten.
Vandaag heeft ze weer hoge koorts en haar neus is echt verschrikkelijk.
Groen slijm druipt eruit en ze ronkt verschrikkelijk.
Kinderarts heeft altijd dezelfde druppeltjes mee en voor haar koorts moeten we perdolan gebruiken zo’n poepsnoepje
Ik ben echt ten einde raad heb zo al heel wat problemen en dit kost me enorm veel energie en geld.
Ik heb het ervoor over hoor begrijp me niet verkeerd maar dit kan zo niet verder ik wil dat mijn meisje trg gezond word maar word niet wijzer van de kinderarts en huisarts.
Bij Babet speelde meer haar oren steeds op. Vanaf december tobt ze al met oorklachten. Maar omdat oren en neus met elkaar in verbinding staan, heeft het plaatsen van buisjes alleen vaak geen zin. Meestal worden dan ook de neusamandelen verwijdert. Maar ik denk dat dat per arts en ziekenhuis ook wel weer heel verschillend zal zijn.
Sterkte met je kleine moppie!
Nou, dat is gebeurd! Vannacht was inderdaad niet leuk, maar vandaag gaat het al beter met hem! Hij mocht overigens wel melkproducten…Gelukkig maar, want dat is het enige dat er echt ingaat.
Ibizagirlke: Timo is eigenlijk vanaf zijn geboorte al verkouden zo’n 95% van de tijd. Dat is dus al meer dan een jaar en omdat het blijkbaar aan zijn neusamandelen ligt die al die tijd ontstoken lijken te zijn en hij veel vocht achter zijn oortjes heeft (ook al vanaf het begin) hebben ze besloten zijn neusamandelen te verwijderen. Nu maar hopen dat het werkt! Ze zijn dus niet over 1 nacht ijs gegaan en hij heeft ook al eerder antibiotica gehad en ze hebben het een tijdje aangekeken voordat ze deze actie voorstelden.
De KNO-arts zei na de operatie dat het hoog tijd was. De neusamandel was erg groot en ontstoken. Stekte met je meisje!