We tellen niet meer af voor Hanneke, Aukje is geboren!!!

Helaas, gewoon nog bib hier hoor. Mijn buik is zelfs alweer een stuk rustiger. Ik verwacht Zusje vandaag niet meer.

Oh Hanneke, hopelijk gaat het net als bij Mats en beginnen de weeën gewoon straks! :wink:

Ik denk aan je! :-*

Jammer dat het weer een stuk rustiger is…

Waarom verleid je hubbie niet ff, een sexparty zeggen ze wil ook nog wel eens helpen een bevalling op gang te helpen.

BitterLemon drinken kreeg ik als tips van de verloskundige na het strippen.

Stevige wandeling ook, maar dat zit er helaas voor jou niet in :hug:

Het is wel verdacht stil om jou haha!

Bij deze wens ik je veel succes met de laatste loodjes!

@sabje373 wrote:

Het is wel verdacht stil om jou haha!

Misschien weeen aan het weg puffen??

Groetjes Moon.

tjeeeeeeeeeeeeeeeeee wat vliegt de tijd.

ben je alweer Zooooooooooooooooooooooooooo ver :shock: :shock:

Ook vanaf hier heel veel succes met de laatste “loden”

Dikke knuffel :hug:

Matjso ook ik leef/lees met je mee :lol: .

Ik ga dit topic ook echt in de gaten houden

He meiden!

Nog steeds bib hier maar ik denk niet meer voor lang. Ik heb de hele dag al af en toe een wee maar het mist nog regelmaat. Maar als ik er een heb dan is het meteen een erg felle en moet ik absoluut zuchten. Ik vraag me af of er nog een keer regelmaat in komt. Zodra dat zo is wil ik best de vk eens bellen. Nu vind ik het echt nog te vroeg.

Verder veloor ik de hele dag door delen van de slijmprop en zojuist een flink stuk (sorry). Het zegt niet veel maar mijn gevoel zegt dat het uiterlijk dit weekend wel eens door zou kunnen zetten. Ik ben al in bad geweest en heb een douche genomen maar dat heeft niks gedaan aan de regelmaat.

We zullen zien. Ik probeer er niet steeds mee bezig te zijn.

Vandaag vooral lekker gespeeld met Mats en hub was ook gezellig thuis. Morgen heeft hij ook vrij.

@Matsjo wrote:

He meiden!

Nog steeds bib hier maar ik denk niet meer voor lang. Ik heb de hele dag al af en toe een wee maar het mist nog regelmaat. Maar als ik er een heb dan is het meteen een erg felle en moet ik absoluut zuchten. Ik vraag me af of er nog een keer regelmaat in komt. Zodra dat zo is wil ik best de vk eens bellen. Nu vind ik het echt nog te vroeg.

Verder veloor ik de hele dag door delen van de slijmprop en zojuist een flink stuk (sorry). Het zegt niet veel maar mijn gevoel zegt dat het uiterlijk dit weekend wel eens door zou kunnen zetten. Ik ben al in bad geweest en heb een douche genomen maar dat heeft niks gedaan aan de regelmaat.

We zullen zien. Ik probeer er niet steeds mee bezig te zijn.

Vandaag vooral lekker gespeeld met Mats en hub was ook gezellig thuis. Morgen heeft hij ook vrij.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

spannend :shifty: :shifty: :shifty:

ik denk dat het maar goed geregeld is dat je man morgen ook vrij is :wink: .......

(die bia komt er echt aan, nog voor het weekend, volgens mijn bescheiden gevoel).

:pray: :pray: :pray:

liefs
gerda

@gerda wrote:

ik denk dat het maar goed geregeld is dat je man morgen ook vrij is :wink:

(die bia komt er echt aan, nog voor het weekend, volgens mijn bescheiden gevoel).

:pray: :pray: :pray:

liefs

gerda

vannacht… :shifty: :shifty: … laat ukkie nu maar komen… (ik weet stiekem de naam en wil deze van de daken schreeuwen… :silenced: deze is zo mooi… :inlove: )

Hanneke, wat spannend! Hopelijk morgen een BUB!

Dit topic had dus gewoon eerder geopend moeten worden :lol:

Succes meid!

Ik hoop het zo!

Maar ik vind het zoooo irritant dat het zo onregelmatig is! Ze zijn behoorlijk heftig maar er zou toch na een dag weleens regelmaat moeten komen zou je denken :think:

Ik heb zo’n vermoeden dat de ervaringen van ander je ondertussen gestolen kunnen worden, maar je bent je ervan bewust dat er vrouwen bevallen met onregelmatige weeen?

( dus als je gevoel zegt dat je even wilt weten hoe het ervoor staat bel dan gerust een vk, als is het maar om even te ckecken en daarna te weten dit is het nog niet.

Hoop natuurlijk voor je dat het het dan wel is)

@joseetje wrote:

Ik heb zo’n vermoeden dat de ervaringen van ander je ondertussen gestolen kunnen worden, maar je bent je ervan bewust dat er vrouwen bevallen met onregelmatige weeen?

( dus als je gevoel zegt dat je even wilt weten hoe het ervoor staat bel dan gerust een vk, als is het maar om even te ckecken en daarna te weten dit is het nog niet.

Hoop natuurlijk voor je dat het het dan wel is)

Ja daar heb ik ook al eens aan gedacht. Ik heb ook besloten om dit nog 1 nachtje aan te kijken. Mocht het morgen nog niet doorgezet zijn (of iig niet regelmatig) dan laat ik de vk voor de zekerheid toch maar eens komen.

Heb wel alvast een vluchtkoffertje voor Mats klaargezet en ook de mijne eindelijk eens ingepakt :oops: Ik wil graag thuis bevallen maar je weet maar nooit natuurlijk.

Ik weet dat het allemaal niks zegt, maar met hoeveel weken is Mats geboren?

@Tedski wrote:

Ik weet dat het allemaal niks zegt, maar met hoeveel weken is Mats geboren?

39+4. Zo ver ben ik morgen dus :mrgreen:

Zusje gaat gewoon haar grote broer achterna! :pray:

Maar ja, meisjes moeten soms nog nageltjes lakken… ik hoop het niet zeg… pffff

:shifty: :pray: :pray:

Oooh spannend, hopelijk komt je meisje toch echt nu in de komende 24 uurtjes. Hier ook onregelmaat gehad, maar je voelt je lijf zelf het beste aan, vond het in mijn geval echt twee verschillende ervaringen qua weeën.

Hopelijk als wij vannacht slapen mag jij aan het werk voor je kleine meisje, succes en ik hou het hier in de gaten :inlove: :-*